Kampanie Reklamowe Adwords - Prowadzenie i Obsługa

Kampanie Google Ads (dawniej Adwords) to potężny kanał marketingowy w rękach specjalisty. Jako Certyfikowany Partner Google wykorzystamy potencjał kampanii Adwords, a Twoja strona internetowa zacznie sprzedawać. Wykorzystaj 12-sto letnie doświadczenie. Zrób pierwszy krok w stronę sukcesu, zapytaj o darmową ofertę prowadzenia i obsługi kampanii.

Zobacz cennik Zapytaj o ofertę
Skuteczne kampanie reklamowe Ads

Co to jest i jak działa reklama PPC?

Google Adwords opiera się głównie o model rozliczeń PPC. Reklamodawca płaci za kliknięcie w link sponsorowany i przejście do witryny internetowej. Koszt kliknięcia jest ustalany na podstawie licytacji. Podmioty zainteresowane określonym słowem kluczowym ustalają maksymalną stawkę za pojedyncze kliknięcie – CPC (Cost Per Click).

Jeżeli Twoja stawka jest wyższa, reklama pojawia się na wyższej pozycji, a za ewentualne kliknięcie płacisz 1 grosz ponad stawkę konkurenta. Wysoka jakość konfiguracji ma wpływ nie tylko na efekty kampanii Ads, ale pozwala obniżyć stawkę za kliknięcie.

Cennik obsługi kampanii Google Ads

9% budżetu, od
250 zł

netto/miesięcznie

Pakiet PODSTAWOWY

  • Jeden optymalny rodzaj kampanii
  • Sieć wyszukiwania Google
  • Sieć reklamowa
  • Zakupy Google - Merchant Center
  • Remarketing dynamiczny
  • Kampania Youtube
  • Analityka i śledzenie konwersji
  • Projekty graficzne w cenie

Kupon Google do 375 zł na pierwszą kampanię

9% budżetu, od
350 zł

netto/miesięcznie

Pakiet OPTYMALNY

  • Wiele rodzajów kampanii Google Ads
  • Sieć wyszukiwania Google
  • Sieć reklamowa
  • Zakupy Google - Merchant Center
  • Remarketing dynamiczny
  • Kampania Youtube
  • Analityka i śledzenie konwersji
  • Projekty graficzne w cenie

Kupon Google do 375 zł na pierwszą kampanię

9% budżetu, od
450 zł

netto/miesięcznie

Pakiet ROZSZERZONY

  • Wiele typów kampanii Google Ads
  • Zwiększona ilość godzin pracy nad kontem
  • Codzienna kontrola i interwencja na koncie
  • Automatyzacja w celu optymalizacji skuteczności i kosztów
  • Wskazówki optymalizacyjne dla strony pod kątem UX
  • Projekty graficzne w cenie

Kupon Google do 375 zł na pierwszą kampanię

Oferta skrojona i dopasowania do Twoich potrzeb

Zapytaj o kompleksową ofertę i zarys strategii dla Twojej firmy. Przygotujemy dedykowane, skuteczne rozwiązanie umożliwiające realizację Twoich celów.

Pewność, że kampania jest w dobrych rękach

  • Transparentne działania - Mając dostęp do konta Adwords, w każdej chwili możesz sprawdzić aktualną sytuację i współczynniki konwersji.
  • Swobodne zarządzanie budżetem - W trakcie trwania kampanii możesz dowolnie modyfikować wysokość budżetu przeznaczanego na reklamy.
  • Automatyzacja kampanii Adwords - Szczególnie istotne przy równoległym zarządzaniu setkami kampanii i tysiącami słów kluczowych. Automatyzacja optymalizuje koszty w oparciu o dedykowane skrypty.
  • Przejrzyste i czytelne raporty - Comiesięczne raporty wysyłane w wygodnej formie pozwolą Ci być na bieżąco.

Audyty kampanii AdWords

Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoje kampanie Google Ads w 100% wykorzystują swój potencjał, zamów audyt konta AdWords. Wykonujemy zarówno podstawowe, bezpłatne przeglądy umożliwiające zaproponowanie wdrożenia najlepszych rozwiązań, jak również audyty ze szczegółowym raportem. Około 90% kampanii zgłoszanych do audytów nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału. Zmiany wprowadzane po analizie najczęściej skutkują zarówno wyższą pozycją jak i niższymi kosztami kampanii!

Co możesz uzyskać poprzez niezależną opinię naszego eksperta?

Sprawdzimy czy Twoje reklamy nie są “wyklikiwane” przez niewłaściwych użytkowników. Na podstawie danych z Google Adwords i Google Analytics ocenimy skuteczność poszczególnych grup reklam. Często, nawet dodatni ROI da się zoptymalizować tak, że przy tym samym budżecie osiągniesz kilkukrotnie większy zwrot z inwestycji w reklamy.

Elementy, które podlegają weryfikacji podczas audytu:

  • Ustawienia kampanii
  • Jakość treści reklam
  • Słowa kluczowe, negatywne słowa kluczowe i pokrycie potencjału oferty
  • Wykorzystywane typy kampanii
  • Poprawność konfiguracji analityki
  • Audyt obejmuje również propozycje dotyczące rozszerzenia kampanii, tak aby w pełni wykorzystywać możliwości oferowanych przez Google AdWords.

Kierowanie reklam - sieć wyszukiwania i reklamowa

Profesjonalnie kampanie Adwords są efektywne i zapewniają wysoki ROI, czyli zwrot z inwestycji. Konfiguracja, optymalizacja, obsługa i prowadzenie Google Ads wymaga dużego doświadczenia oraz znajomości bogatego wachlarza dostępnych narzędzi i form promocji. Niezależnie od budżetu obsługiwanej kampanii profesjonalna konfiguracja i systematyczne optymalizowanie da efekty w postaci niższych kosztów kliknięć i wyższej pozycji reklam. Sprawdź opinie klientów, które świadczą o tym, że każde zlecenie realizujemy z zaangażowaniem.

  • Kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe) - prowadzenie kampanii w wyszukiwarce Google i opcjonalnie w wyszukiwarkach Partnerów Google. Kampanie tego typu kierowane są na podstawie słów kluczowych, dzięki czemu reklama wyświetli się potencjalnemu klientowi, kiedy będzie szukał produktów lub usług jak Twoje.
  • Kampanie w sieci reklamowej (reklamy graficzne/video) - w sieci reklamowej czyli wyświetlanie reklam graficznych lub video użytkownikom kiedy przeglądają strony lub oglądają filmy. W ten sposób możemy wyświetlać reklamy na portalach tematycznych, forach, blogach oraz na platformie YouTube. Reklamy mogą być kierowane na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań i aktualnych intencji zakupowych.
  • Kampanie remarketingowe - kierowany na użytkowników, którzy mieli już styczność ze stroną reklamodawcy, np. odwiedzili ją, dokonali w niej zakupu lub zostawili "porzucony koszyk". Zależnie od strategii reklama graficzna może prezentować atrakcyjną promocję, oglądane produkty, nowości w ofercie lub np. produkty podobne/pasujące do zakupionych.
  • Kampanie produktowe dla sklepów internetowych - wyświetlanie reklam w wyszukiwarce i w sekcji Zakupy Google. Najskuteczniejszy typ kampanii dla sklepów, reklamy wyświetlane są użytkownikom szukającym danych produktów. Format reklamy - zdjęcie produktu, cena i nazwa sklepu zapewniają wysoki współczynnik konwersji względem ilości kliknięć.
  • Reklamy Video w YouTube i w sieci reklamowej - ten typ kampanii doskonale sprawdza się zarówno przy budowaniu świadomości marki jak również promocji towarów i usług. Podobnie jak w przypadku reklam graficznych mamy dużą dowolność kierowania na dowolnych użytkowników (na podstawie lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań, aktualnych intencji zakupowych lub na określone kanały czy filmy w YouTube).
  • Reklamy na urządzeniach mobilnych – kampanie reklamowe kierowane na urządzenia mobilne, z reklamami i rozszerzeniami reklam zoptymalizowanymi pod kątem tych urządzeń.
  • Obsługa rynków zagranicznych – kampanie eksportowe na rynki zagraniczne, głównie kierowane na kraje anglo- i niemieckojęzyczne, prowadzimy także działania w języku francuskim, słowackim i czeskim.

Klikanie w reklamy przez konkurencję? Nie!

Wielu klientów obawia się, że środki zainwestowane w tą formę reklamy mogą być "wyklikane" przez konkurencję. Przy współpracy z naszą firmą takie ryzyko jest znacznie ograniczone. Podczas trwania kampanii monitorujemy skuteczność prowadzonych działań, dzięki czemu jesteśmy w stanie bardzo szybko zauważyć nietypowe zachowania i zareagować. Posiadamy narzędzia, które zapobiegają takiemu scenariuszowi. Chcemy oferować maksymalną efektywność i wysoką jakość przy prowadzeniu i obsłudze kampanii.

Dążymy do tego, aby kampanie reklamowe AdWords prowadzone przez naszą certyfikowaną agencję były opłacalne i przynosiły spore zyski dla klientów. Analizujemy adresy IP komputerów, z których pochodzą kliknięcia i wejścia na stronę. Zadaniem naszego systemu jest selekcja podejrzanych aktywności poszczególnych adresów IP oraz przygotowanie ich listy.

Lista takich adresów jest wykluczana. Dzięki temu zabezpieczamy się przed nieetyczną aktywnością konkurencji co prowadzi do uzyskania wyższej efektywności oraz obniżenia wydatków na reklamę.

Zwrot za nieprawidłowe kliknięcia

Wyklikiwanie budżetu przez konkurencję jest również mocno ograniczone przez system Google AdWords. Aby prowadzenie kampanii Adwords było opłacalne, wykluczamy wykryte “nieprawidłowe aktywności”. Algorytm Google również zwraca środki za nieprawidłowe kliknięcia na konto klienta. Scenariusz zakładający klikanie w Państwa reklamy przez konkurencję jest coraz mniej prawdopodobny.

Klikanie w reklamy
Kupony Google

Kupony Google na pierwszą kampanię

Jako Certyfikowany Partner Google możemy zaoferować kilka dodatkowych korzyści. Podstawowym rodzajem bonusu na pierwszą kampanię CPC w Google Adwords jest kupon o wartości do 375 zł. Kupon Adwords 375 zł jest oferowany tylko przez niektóre certyfikowane agencje oferujące konfigurację i obsługę reklam. Ta forma wsparcia przeznaczona jest dla nowych kont AdWords.

Szybkie efekty

Uruchomienie kampanii następuje często już po kilku godzinach od rozpoczęcia współpracy, dlatego pierwsze efekty działań marketingowych w postaci pojawienia się ruchu na stronie obserwujemy stosunkowo szybko. Znacznie szybciej niż przy pozycjonowaniu w wynikach organicznych lub innych formach SEO.

Rentowne prowadzenie kampanii i analityka

Prowadzenie wszelkich działań w ramach marketingu internetowego wymaga dużego zaangażowania, doświadczenia, wiedzy, profesjonalizmu oraz kreatywności. Rentowność reklamy jest uzależniona od wielu czynników, wśród których najważniejsze to optymalna konfiguracja kampanii oraz jakość strony internetowej.

W całym procesie bardzo istotną rolę odgrywa analityka. AdWords dostarcza mnóstwo danych dotyczących kampanii, ale dopiero połączenie ich z danymi dostępnymi w Google Analytics daje pełny obraz tego, co dzieje się na stronie po kliknięciu w reklamę. Systematyczna weryfikacja skuteczności i kosztów pozyskania klienta w Google Analytics pozwala przetestować wszystkie kanały i przesuwać budżet tam, gdzie efektywność jest największa. Przeznaczamy środki na kanał, w którym pozyskanie klienta kosztuje najmniej.

Dzięki analizie wyników oraz śledzeniu ruchu na stronie wprowadzane są elementy optymalizacyjne mające na celu podniesienie skuteczności i osiągnięcia maksymalnego efektu w ramach dostępnego budżetu kampanii. Dla sklepów internetowych po za monitorowaniem skuteczności kampanii pod kątem sprzedaży, mierzymy również min.: porzucenia koszyków, zwroty oraz efektywność “Podobnych produktów”, co umożliwia nam działania w zakresie optymalizacji współczynnika konwersji. Wdrożenia te realizujemy na bazie Google Tag Manager’a. Analiza i optymalizacja jest nieodłącznym i ciągłym procesem podczas prowadzenia działań promocyjnych w internecie dla Państwa firmy, marki i strony www.

Na podstawie analityki, prowadzenie kampanii Google Adwords (obecnie Ads), obsługi linków sponsorowanych oraz innych działań marketingowych nasi Partnerzy i Klienci mogą liczyć na doradztwo pod kątem UX, aby lepiej wykorzystać dostępny budżet.

Warto dodać, że realizujemy również kampanie w mediach społecznościowych, w tym Facebook, Twitter, LinkedIn czy Instagram. Często łączymy zalety kilku kanałów pozyskiwania klientów dla przypadków, w których daje to wymierne korzyści i poprawia wyniki.

Wykresy
Ads + Social Media

Google Ads w połączeniu z Social Media - Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn

Zespół firmy składa się nie tylko z Certyfikowanych Specjalistów Google Ads, ale również Social Media, co pozwala na krosowanie i efektywne wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów, aby prowadzona kampania była jak najbardziej skuteczna. W razie potrzeby nasz zespół założy i poprowadzi dla Państwa stronę na Facebook, zadba o content marketing i dodatkową promocję.

Stawki reklam oraz koszty kampanii PPC zostaną dostosowane tak, aby firmowa strona internetowa generowała optymalne wskaźniki konwersji. Pomoże to przyciągnąć klientów do zakupu usług lub produktów.

Reklamy na urządzeniach mobilnych

Kampanie Adwords kierowane na urządzenia mobilne cieszą się ogromnym uznaniem klientów ze względu na stosunkowo niskie koszty CPC oraz coraz większy potencjał rynku mobilnego. Wyszukiwania w Google pochodzące ze smartfonów stanowią już niemal 50% wszystkich wyszukiwań - to pokazuje jak ważne jest kierowanie reklam również na telefony komórkowe oraz tablety.

Dedykowane na urządzenia mobilne

Konfiguracja kampanii reklamowej na urządzenia przenośne, czyli na smartfony lub tablety jest realizowana inaczej niż w przypadku reklam dedykowanych na komputery i laptopy. Dedykowana konfiguracja jest niezbędna ponieważ:

  • Należy dostosować reklamy do specyfikacji, która jest różna dla urządzeń przenośnych i stacjonarnych.
  • Cel kampanii mobilnej jest zazwyczaj nieco inny niż w przypadku kampanii dla urządzeń stacjonarnych.

Jak sprawdzić czy strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych?

Stopień przystosowania pod kątem urządzeń mobilnych mogą Państwo sprawdzić w darmowym narzędziu udostępnionym przez Google:

Jak wyliczane są koszty kliknięcia?

W modelu opartym głównie o CPC warto wiedzieć jak wyliczany jest koszt pojedynczego kliknięcia. Najłatwiej zobrazować na przykładzie pojedynczej licytacji, w której firmy zainteresowane reklamą na konkretne słowo kluczowe licytują pomiędzy sobą maksymalną stawkę CPC. Zakładamy, że trzy firmy mające podobną jakość strony i treści reklam dodały to samo słowo kluczowe. Jedna z nich ustawiła stawkę za kliknięcie na poziomie: 2 zł, kolejna 3 zł, trzecia: 5 złotych.

W podanym przykładzie rzeczywisty koszt kliknięcia dla trzeciej firmy wyniesie 3,01 zł, a więc jeden grosz ponad budżet najmocniejszego konkurenta.

Dopuszczalne są inne modele rozliczeń, np. koszt 1000 wyświetleń CPM, ale odnoszą się do innych form dostępnych w Google, na przykład Display lub YouTube.

Jakie dodatkowe informacje mogą wyświetlać się wraz z reklamą (rozszerzenia reklam)?
Rozszerzenie połączeń

Pozwala na wyświetlanie się numeru telefonu obok treści reklamy. Warto zauważyć, że stosowanie rozszerzenia połączeń powoduje generowanie leadów bez kliknięcia w reklamę, a więc bezpłatnie.

Rozszerzenie objaśnień, informacji w witrynie

Te formy umożliwiają umieszczenie dodatkowych informacji o ofercie obok podstawowej treści reklamy. Wizualnie zwiększa objętość reklamy. Sugerowane użycie to opisanie cech oferowanych usług lub produktów.

Rozszerzenie lokalizacji lub powiązanej lokalizacji

Umożliwia umieszczenie adresu firmy, filii lub biura obok reklamy. Takie rozwiązanie zachęca do kliknięcia szczególnie przy projektach w skali lokalnej.

Rozszerzenie linków do podstron

Informuje o najważniejszych podstronach witryny. Umożliwia przejście bezpośrednio z wyników Google do konkretnej podstrony, innej niż główny landing dla danej reklamy.

Rozszerzenie wiadomości

Tego typu rozszerzenie ułatwia potencjalnemu klientowi wysłanie wiadomości sms zawierającej prośbę o kontakt lub przygotowanie oferty na zdefiniowany numer telefonu.

Rozszerzenie cen

Przy promocji oferty można skorzystać z rozszerzeń cen, co umożliwi wyświetlanie ceny produktu lub usługi. Paradoksalnie rozwiązanie skuteczne zarówno w przypadku oferty w bardzo konkurencyjnych cenach jak i w przypadku produktów luksusowych.

Rozszerzenie opinii

Pozwala umieścić informację na temat opinii dotyczącej oferty lub firmy. Oferta charakteryzująca się realnymi opiniami i ocenami jest bardziej wiarygodna.

Innymi typami rozszerzeń jest rozszerzenie aplikacji czy też promocji. Warto dodać, że rozszerzenia można stosować dla całej kampanii lub dla pojedynczych grup reklam.

Co wybrać, pozycjonowanie czy kampanie Google Ads?

Promocja firm w ramach marketingu internetowego w Google to przede wszystkim linki sponsorowane i pozycjonowanie strony, czyli SEO. Najbardziej optymalne rozwiązanie to inwestycja w obie formy jednocześnie, aczkolwiek przy bardzo ograniczonym budżecie należy rozpatrzyć poniższe przypadki:

  • cel krótkoterminowy - w takim przypadku lepiej sprawdzi się kampania reklamowa AdWords, ponieważ możemy spodziewać się wyników już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy,
  • cel długoterminowy - bardziej optymalne będzie pozycjonowanie stron, bo umożliwi osiągnięcie bardziej wiarygodnych i lepszych efektów w wynikach organicznych dla większej ilości słów kluczowych.
Jak pozyskać dodatkowy budżet na reklamę?

Pozyskamy dla Ciebie. Nasza agencja, jako Certyfikowany Partner Google pozyska kupon promocyjny 375 zł na Twoją pierwszą kampanię. To pozwala na ocenę skuteczności, zasadności inwestycji w marketing internetowy oraz weryfikację jakości naszej pracy.

Poradnik klienta – Często zadawane pytania na temat usług SEO

Na czym polega pozycjonowanie stron w internecie?

Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie stron polega na wykonywaniu zadań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w Google oraz uzyskanie dużego ruchu organicznego. Docelowo, w większości przypadków ma to prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Optymalizacja stron czyli SEO, czynniki on-page (jakości strony, treści), off-page (linkowanie, promocja marki), czynniki behawioralne (doświadczenia użytkowników) oraz sygnały zewnętrzne (spoza strony) w oparciu o systematyczną analitykę.

Po jakim czasie pojawią się efekty i jak sprawdzić wyniki pozycjonowania?

Efekty pracy pojawiają się zazwyczaj już po kilku-kilkunastu dniach od wdrożenia pierwszej optymalizacji. Osiągnięcie najwyższych pozycji na najtrudniejsze słowa kluczowe (top 10) jest jednak dłuższym procesem i jest uwarunkowane dodatkowymi zmiennymi jak: jakość i liczba firm konkurencyjnych, lokalnej lub ogólnopolskiej skali działań, sprawnego procesu komunikacji, decyzyjności klienta.

Wyniki pozycjonowania można sprawdzić na wiele sposobów. Najbardziej oczywiste to wzrost aktywności potencjalnych klientów (zapytania, telefony, zakupy produktów). Udostępniamy dostęp do niezależnego monitoringu pozycji wybranych fraz, aby można było weryfikować postęp z dnia na dzień. Ponadto zachęcamy do weryfikacji Google Analytics oraz Google Search Console, gdzie obserwujemy jak pozycjonowanie przekłada się na widoczność i ruch organiczny.

Czy wysyłacie raporty z działań?

Oczywiście. Każda złotówka płacona przez klienta jest przeznaczana na określone zadania. Przedstawiamy raporty z realizacji działań, wyniki, a także zakładany plan na kolejny przedział czasowy.

Ile kosztuje SEO?

Cena jest uzależniona od ilość czasu pracy specjalistów, który jest niezbędna do osiągnięcia KPI (celu klienta). Przygotowując ofertę analizujemy mnóstwo danych i oceniamy ile czasu należy przeznaczyć, aby osiągnięcie planu było możliwe. Ceny pozycjonowania lokalnego zaczynają się od kilkuset złotych miesięcznie.

Ile trwa współpraca z agencją?

Jest to proces stały, który można rozpocząć, wstrzymać lub wznowić w zależności od preferencji. Zadaniem każdej agencji reklamowej jest zapewnienie skuteczności i rentowności, aby to klient był największym beneficjentem współpracy.

Co daje SEO i dlaczego jest tak ważne?

Skuteczne działania przekładają się na dużą widoczność w Google. Wysokie pozycje na konkurencyjne słowa kluczowe oznaczają więcej kliknięć i odwiedzin Państwa strony www. Duży ruch można monetyzować poprzez sprzedaż produktów, usług lub na wiele innych sposobów.

Pozycjonowanie stron internetowych jest istotne dla każdej firmy, której zależy na dotarciu do klienta poprzez wyszukiwarki internetowe. Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z Google wyszukując słowa kluczowe związane niemal z każdą branżą, szukając produktów, usług, informacji. Państwa klienci również korzystają z Google lub innych wyszukiwarek internetowych, a brak firmy w wynikach wyszukiwania uniemożliwia dotarcie odbiorcy, który znajduje witryny konkurencyjne.

Co nas wyróżnia: cennik, jakość, certyfikaty...?

Przeprowadzone setki skutecznych kampanii z osiągniętymi celami klientów, Ponad 12 lat doświadczenia, podczas których klienci (oraz nasza agencja) utrzymywaniu są na wysokich pozycjach w Google.

Poznajemy naszych klientów, ich ofertę oraz podejście do prowadzenia biznesu. Na bazie wytycznych klienta budujemy przekaz reklamowy zgodny z polityką jego firmy. Zależy nam na podniesieniu sprzedaży, a to osiąga się poprzez wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Pozycjonowanie stron samemu ma sens w niektórych przypadkach. W nowych firmach często pojawia się problem niskiego budżetu na marketing online, dlatego jeżeli mając wystarczająco dużo czasu, warto go poświęcić na realizację choćby drobnych elementów SEO, przygotowanie odpowiednich treści na stronę, itd. jeżeli mamy podstawową wiedzę na temat kodowania stron, programowania, optymalizacji - na pewno będzie jeszcze łatwiej. W większości przypadków realizacja marketingu online samodzielnie nie jest jednak optymalna, ponieważ lepiej poświęcić ten czas na rozwój własnej oferty, jakości usług i rozwijanie biznesu.

Portfolio - Przykłady kampanii

Poniżej znajduje się kilka przykładowych projektów (case study) z informacją kiedy rozpoczęło się pozycjonowanie stron i jak praca specjalistów Kampanie SEO przełożyła się na ruch organiczny z Google.

wzrost widoczności i kliknięć w wyszukiwarce internetowej

Pozycjonowanie w Google dla klienta B2B

Wykres przedstawia początkowy etap współpracy z klientem. Na przestrzeni kilkudziesięciu dni można zaobserwować systematyczny wzrost widoczności i ruchu z Google. Wykres typowy dla firmy działającej w sektorze B2B, gdzie największy ruch jest generowany w dni robocze.

duży wzrost kliknięć na stronie

Promocja ogólnopolskiego portalu w Google

Wykres przedstawia działania dla portalu o zasięgu ogólnopolskim, gdzie seria kilkudziesięciu poprawek optymalizacyjnych może dać wyniki już w początkowej fazie współpracy. W tym konkretnym przypadku można było zapewnić bardzo szybki wzrost w krótkim czasie ze względu na doskonałą współpracę z klientem.

wykres liczby kliknięć - serwis lokalny

Kampania firmy działającej w skali lokalnej

Przykład dotyczy działań dla klienta rozpoczynającego przygodę z marketingiem internetowym. W tym przypadku klient posiada nową domenę bez żadnej historii, nie zindeksowaną w Google. Właśnie została uruchomiona nowa strona. Wykres widoczności i odwiedzin na przestrzeni pierwszego miesiąca współpracy powinien wyglądać podobnie do przedstawionego przykładu. Pozycjonowanie stron Google dla nowych tematów jest często najtrudniejsze, zaczynając od podstaw musimy się przygotować na najdłuższy okres oczekiwania na spektakularne efekty, ale już w początkowej fazie współpracy można obserwować stały przyrost widoczności i odwiedzin serwisu.

zwiększenie ruchu na stronie internetowej

Kampania dla klienta ze znaną marką

Wykres przedstawia działania prowadzone dla klienta o bardzo rozpoznawalnej marce. W tym przypadku klient trafia do agencji na etapie, gdzie niemal 100% wyszukiwań pochodzi z fraz brandowych - związanych z nazwą firmy lub adresem strony internetowej. W kolejnych krokach, po kolejnych optymalizacjach i poprawkach podstrony z produktami i usługami generuje się coraz większy ruch pochodzący ze słów kluczowych typowo sprzedażowych, czyli produkty oraz usługi.

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę Google Ads. Chcemy Cię lepiej poznać i zaproponować najlepsze rozwiązanie.

(4.3/5), głosów: 43
Ocena strony:
4.3
Go Top