+48 888 026 862

Kampanie reklamowe Adwords - prowadzenie i obsługa

kampanie seo adwords

Oferujemy profesjonalne kampanie Adwords. W tym obsługę, czyli konfigurację, optymalizację i prowadzenie projektu. Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, co potwierdza nasze kwalifikacje. Zachęcamy do sprawdzenia cennika i współpracy z naszą agencją reklamową w celu osiągnięcia maksymalnych zysków i najlepszych efektów w ramach inwestycji w marketing internetowy!

Co to jest i jak działa reklama PPC?

Google Adwords opiera się głównie o model rozliczeń PPC. Reklamodawca płaci za kliknięcie i przejście do witryny internetowej. Koszt kliknięcia jest ustalany na podstawie licytacji. Podmioty zainteresowane określonym słowem kluczowym licytują pomiędzy sobą maksymalny CPC, czyli stawkę za pojedyncze kliknięcie.

Cennik prowadzenia i obsługi, czyli ile kosztują kampanie reklamowe Adwords

AdWords PODSTAWOWY

Sieć wyszukiwania Google
Urządzenia mobilne
Sieć reklamowa
Zakupy Google - Merchant Center
Remarketing
Remarketing dynamiczny
Kampania Youtube

Copywriting
Analityka i śledzenie konwersji
Projekty graficzne w cenie

MINIMALNY BUDŻET KAMPANII
50 zł/dziennie

Potencjalny ruch na stronie
1000-5000 miesięcznie

Miesięczny koszt obsługi
9% budżetu, od 250 zł netto

Kupon Google do 600 zł na pierwszą kampanię

AdWords OPTYMALNY

Sieć wyszukiwania Google
Urządzenia mobilne
Sieć reklamowa
Zakupy Google - Merchant Center
Remarketing
Remarketing dynamiczny
Kampania Youtube

Copywriting
Analityka i śledzenie konwersji
Projekty graficzne w cenie

MINIMALNY BUDŻET KAMPANII
50 - 100 zł/dziennie

Potencjalny ruch na stronie
1000-10000 miesięcznie

Miesięczny koszt obsługi
9% budżetu, od 350 zł netto

Kupon Google do 600 zł na pierwszą kampanię

AdWords ROZSZERZONY

Sieć wyszukiwania Google
Urządzenia mobilne
Sieć reklamowa
Zakupy Google - Merchant Center
Remarketing
Remarketing dynamiczny
Kampania Youtube

Copywriting
Analityka i śledzenie konwersji
Projekty graficzne w cenie

MINIMALNY BUDŻET KAMPANII
powyżej 100 zł/dziennie

Potencjalny ruch na stronie
>5000 miesięcznie

Miesięczny koszt obsługi
9% budżetu, od 450 zł netto

Kupon Google do 600 zł na pierwszą kampanię

Kierowanie reklam - sieć wyszukiwania i reklamowa

Profesjonalnie prowadzone kampanie Adwords są efektywne i zapewniają wysoki zwrot z inwestycji w kampanię PPC. Konfiguracja, optymalizacja, prowadzenie i obsługa Adwords wymaga dużego doświadczenia oraz znajomości dostępnych narzędzi. Niezależnie od budżetu obsługiwanej kampanii profesjonalna konfiguracja i systematyczne optymalizowanie da efekty w postaci niższych kosztów kliknięć i wyższej pozycji reklam. Nasze opinie świadczą o tym, że każde zlecenie realizujemy z maksymalnym zaangażowaniem. Warto również podkreślić korzystny cennik prowadzenia i obsługi.

W zależności od celów klienta, reklamę kierujemy na:

google adwords
  • Sieć wyszukiwania - w wynikach wyszukiwania Google i (opcjonalnie) Partnerów
  • Sieć reklamowa - reklama na stronach partnerów Google
  • YouTube - filmach i wyszukiwarce YouTube i w sieci reklamowej
  • Urządzenia mobilne - dedykowana forma reklamy dla urządzeń przenośnych

Obsługujemy i prowadzimy wszystkie rodzaje kampanii, w tym:

  • Sieć wyszukiwania - reklamy tekstowe wyświetlające się powyżej i poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google.
  • Sieć reklamowa - reklamy graficzne wyświetlane na stronach znajdujących się w bazie sieci reklamowej Google. Na przykład portale tematyczne, informacyjne, blogi i fora.
  • Kampanie reklamowe Adwords dla sklepów internetowych - bogaty wachlarz usług związanych z obsługą kampanii dla sklepów online, w tym również Zakupy Google, czyli Merchant Center.
  • Remarketing – kierowany na użytkowników, którzy mieli już styczność z daną witryną, np. odwiedzili ją, dokonali w niej zakupu lub zostawili "porzucony koszyk".
  • Merchant Center - czyli Zakupy Google – konfiguracja produktów w Zakupy Google, dzięki której wyświetlają się użytkownikom zainteresowanym kupnem.
  • Promowanie w YouTube - jest to jedna z najbardziej efektownych form reklamy video. Konfigurujemy i obsługujemy reklam video in-stream lub reklam in-display.
  • Reklamy na urządzeniach mobilnych – kampanie reklamowe kierowane na urządzenia mobilne, z reklamami i rozszerzeniami reklam zoptymalizowanymi pod kątem tych urządzeń.
  • Obsługa rynków zagranicznych – kampanie eksportowe na rynki zagraniczne, głównie kierowane na kraje anglo- i niemieckojęzyczne, prowadzimy także działania w języku francuskim, słowackim i czeskim.

Klikanie w reklamy przez konkurencję? Nie!

Wielu klientów obawia się, że środki zainwestowane w tą formę reklamy mogą być "wyklikane" przez konkurencję. Przy współpracy z naszą firmą takie ryzyko jest znacznie ograniczone. Posiadamy narzędzia, które zapobiegają takiemu scenariuszowi. Chcemy oferować maksymalną efektywność i wysoką jakość przy prowadzeniu i obsłudze kampanii.

Dążymy do tego, aby kampanie reklamowe Adwords prowadzone przez naszą certyfikowaną agencję były opłacalne i przynosiły spore zyski dla klientów. Analizujemy adresy IP komputerów, z których pochodzą  kliknięcia i wejścia na stronę. Zadaniem naszego systemu jest selekcja podejrzanych aktywności poszczególnych adresów IP oraz przygotowanie ich listy.

Lista takich adresów jest wykluczana. Dzięki temu zabezpieczamy się przed nieetyczną aktywnością konkurencji co prowadzi do uzyskania wyższej efektywności oraz obniżenia wydatków na reklamę.

Zwrot za nieprawidłowe kliknięcia

Firma Google dąży do oferowania efektywnych rozwiązań, które mają zapewnić zysk dla reklamodawców. Zwrot za nieprawidłowe kliknięcia może dotyczyć kliknięć pochodzących z nieprawidłowych aktywności lub kliknięć, które są nadmiarowe. Scenariusz zakładający klikanie w Państwa reklamy przez konkurencję jest coraz mniej prawdopodobny.

Kupony Google na pierwszą kampanię

kupony google adwords

Jako Certyfikowany Partner Google możemy zaoferować kilka dodatkowych korzyści. Podstawowym rodzajem bonusu na pierwszą kampanię CPC w Google Adwords jest kupon o wartości 250 zł. Możemy zaoferować dla wybranych kampanii kupony o wartości nawet do 600 zł. Kupon Adwords 600 zł jest oferowany tylko przez niektóre certyfikowane agencje oferujące konfigurację i obsługę reklam. Ta forma wsparcia przeznaczona jest dla firm, które wcześniej nie korzystały z kuponów promocyjnych.

Szybkie efekty

Uruchomienie kampanii następuje już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy, dlatego pierwsze efekty działań marketingowych w postaci pojawienia się ruchu na stronie obserwujemy stosunkowo szybko. Znacznie szybciej niż przy pozycjonowaniu w wynikach organicznych lub innych formach SEO.

Analiza działań

analiza kampanii cpc

Prowadzenie wszelkich działań w ramach marketingu internetowego wymaga dużego zaangażowania, doświadczenia, wiedzy, profesjonalizmu oraz kreatywności. Rentowność reklamy jest uzależniona od wielu czynników, wśród których najważniejsze to optymalna konfiguracja kampanii oraz jakość strony internetowej. Bardzo dużą rolę odgrywa umiejętność analizy prowadzonych działań.

Dzięki systematycznej analizie wyników oraz śledzeniu ruchu na stronie wprowadzane są elementy optymalizacyjne mające na celu podniesienie skuteczności i osiągnięcia maksymalnego efektu w ramach dostępnego budżetu kampanii. Analiza i optymalizacja jest nieodłącznym i ciągłym procesem podczas prowadzenia działań promocyjnych w internecie.

Prowadzenie Adwords Kraków

Oferujemy realizację działań z zakresu marketingu internetowego dla firm z całej Polski oraz krajów anglojęzycznych. Zapraszamy do współpracy również klientów lokalnych obsługiwanych przez oddział Kraków (ul. Rynek Główny 34, 31-010 Kraków). Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i umówienia się na spotkanie. Nasz przedstawiciel odwiedzi Państwa lub zaprosi do naszego biura.

Zapraszamy również do drugiego oddziału: Jasło (Podkarpacie), w którym obsługujemy większość naszych klientów.

Reklamy na urządzeniach mobilnych

Kampanie Adwords kierowane na urządzenia mobilne cieszą się ogromnym uznaniem klientów ze względu na stosunkowo niskie koszty CPC oraz coraz większy potencjał rynku mobilnego. Wyszukiwania w Google pochodzące ze smartfonów stanowią już niemal 50% wszystkich wyszukiwań - to pokazuje jak ważne jest kierowanie reklam również na telefony komórkowe oraz tablety.

Dedykowane na urządzenia mobilne

Konfiguracja kampanii reklamowej na urządzenia przenośne, czyli na smartfony lub tablety jest realizowana inaczej niż w przypadku reklam dedykowanych na komputery i laptopy. Dedykowana konfiguracja jest niezbędna ponieważ:

  • Należy dostosować reklamy do specyfikacji, która jest różna dla urządzeń przenośnych i stacjonarnych.
  • Cel kampanii mobilnej jest zazwyczaj nieco inny niż w przypadku kampanii dla urządzeń stacjonarnych.

Jak sprawdzić czy strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych?

Stopień przystosowania pod kątem urządzeń mobilnych mogą Państwo sprawdzić w darmowym narzędziu udostępnionym przez Google:
https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Kampanie Adwords - Baza wiedzy i często pojawiające się pytania

Jak wyliczane są koszty kliknięcia?

W modelu opartym głównie o CPC warto wiedzieć jak wyliczany jest koszt pojedynczego kliknięcia. Najłatwiej zobrazować na przykładzie pojedynczej licytacji, w której firmy zainteresowane reklamą na konkretne słowo kluczowe licytują pomiędzy sobą maksymalną stawkę CPC. Zakładamy, że trzy firmy mające podobną jakość strony i treści reklam skonfigurowały kampanie obejmujące to samo słowo kluczowe. Jedna z nich ustawiła stawkę za kliknięcie na poziomie: 2 zł, kolejna 3 zł, trzecia: 4 zł.

W podanym przykładzie rzeczywisty koszt kliknięcia dla trzeciej firmy wyniesie 3,01 zł, a więc jeden grosz ponad budżet najmocniejszego konkurenta.

Dopuszczalne są inne modele rozliczeń, np. koszt 1000 wyświetleń CMP, ale odnoszą się do innych form dostępnych w Google, na przykład Display lub YouTube.

Jakie czynniki (poza stawkami CPC) wpływają na koszt kliknięcia?

Inne czynniki wpływające na ranking i pozycje reklam to:

Wynik jakości

Jedną z najważniejszych składowych jest wynik jakości, na który składa się ocena landinga (docelowej podstrony) oraz przewidywany współczynnik CTR. Oceniana jest też trafność reklamy, czyli dopasowanie słowa kluczowego do treści w obrębie grupy reklam oraz tekstów na stronie.

Stosowanie rozszerzeń

Używanie rozszerzeń poprawia estetykę i widoczność reklamy na tle konkurencji. Zastosowanie rozszerzeń sprawia, że wynik rzuca się w oczy i poprawia CTR.

Jakie są dostępne rozszerzenia reklam?
Rozszerzenie połączeń

Pozwala na umieszczenie numeru telefonu obok treści reklamy. Warto zauważyć, że stosowanie rozszerzenia połączeń może spowodować generowanie leadów bez kliknięcia w reklamę, a więc bezpłatnie.

Rozszerzenie objaśnień, informacji w witrynie

Te formy umożliwiają umieszczenie dodatkowych informacji o ofercie obok podstawowej treści reklamy. Wizualnie zwiększa objętość reklamy. Sugerowane użycie to opisanie cech oferowanych usług lub produktów.

Rozszerzenie lokalizacji lub powiązanej lokalizacji

Umożliwia umieszczenie adresu firmy, filii lub biura obok reklamy. Takie rozwiązanie zachęca do kliknięcia szczególnie przy projektach w skali lokalnej.

Rozszerzenie linków do podstron

Informuje o najważniejszych podstronach witryny. Umożliwia przejście bezpośrednio z wyników Google do konkretnej podstrony, innej niż główny landing dla danej reklamy.

Rozszerzenie wiadomości

Tego typu rozszerzenie pozwala na umieszczenie call to action w postaci zdania lub sloganu zachęcającego do wysłania wiadomości sms na zdefiniowany numer telefonu.

Rozszerzenie cen

Przy promocji oferty można skorzystać z rozszerzeń cen, co umożliwi wyświetlanie ceny produktu lub usługi. Często warto skorzystać z tej opcji, aby zachęcić lub zniechęcić do kliknięcia.

Rozszerzenie opinii

Pozwala umieścić informację na temat opinii dotyczącej oferty lub firmy. Oferta charakteryzująca się realnymi opiniami i ocenami jest bardziej wiarygodna.

Oraz rozszerzenie aplikacji czy też promocji. Warto dodać, że rozszerzenia można stosować dla całej kampanii lub dla pojedynczych grup reklam.

Jaki budżet przeznaczyć na pierwszy miesiąc?

Rozpoczynanie przygody z reklamą w Google nie wymaga przeznaczania olbrzymich budżetów. Chcąc przetestować działanie i skuteczność tej formy reklamy trzeba liczyć się z wydatkiem na konfigurację i obsługę, który wynosi minimum 300 zł netto miesięcznie. Dodatkowo należy przeznaczyć odpowiednią sumę na kliknięcia. Zakładając, że celem byłoby wygenerowanie 1000 wejść na stronę, a średni koszt kliknięcia wynosi 0,90 zł inwestycja zamknie się w kwocie 1200 zł netto, w tym uwzględniono budżet, a także koszt obsługi i konfiguracji.

Należy zauważyć, że przy dodatnim współczynniku ROI warto inwestować jak największe sumy, aby generować większe zyski.

Czy budżet można dowolnie modyfikować?

Tak, budżet można dostosowywać w zależności od godziny, dnia tygodnia, miesiąca, itd. Można w każdej chwili wstrzymywać i uruchamiać na nowo. Kampanie Adwords charakteryzują się bardzo elastyczną konfiguracją.

Co wybrać, pozycjonowanie czy kampanie Adwords?

Promocja firm w ramach marketingu internetowego w Google to przede wszystkim linki sponsorowane i pozycjonowanie strony, czyli SEO. Najbardziej optymalne rozwiązanie to inwestycja w obie formy jednocześnie, aczkolwiek przy bardzo ograniczonym budżecie należy rozpatrzyć poniższe przypadki:

  • cel krótkoterminowy - w takim przypadku lepiej sprawdzi się kampania reklamowa adwords, ponieważ możemy spodziewać się wyników już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy,
  • cel długoterminowy - bardziej optymalne będzie pozycjonowanie stron, bo umożliwi osiągnięcie bardziej wiarygodnych i lepszych efektów w wynikach organicznych dla większej ilości słów kluczowych.
Jak zdobyć dodatkowy budżet na reklamę?

Dodatkowy budżet przysługuje klientom, którzy wcześniej nie korzystali z kuponów promocyjnych. Jako Certyfikowany Partner Google możemy Państwu zaoferować kupon promocyjny do 600 zł. To pozwala na ocenę skuteczności, zasadności inwestycji w marketing internetowy oraz weryfikację jakości naszej pracy.

Ocena strony:
(4.6/5), głosów: 17

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz