+48 888 026 862

Kampanie AdWords w sieci wyszukiwania

Reklama AdWords dedykowana na sieć wyszukiwania oznacza, że będzie pojawiać się tylko w wyszukiwarce Google oraz stronach partnerów wyszukiwania. Opcja "dodaj partnerów wyszukiwania" dotyczy portali, które umożliwiają wyszukiwanie i korzystają z silnika Google, czyli przedstawiają podobne wyniki - na przykład wyszukiwarka Onet. Kierowanie reklamy na "Partnerów Wyszukiwania" jest opcjonalne.

 

Warianty reklam w sieci wyszukiwania

  • Reklamy tekstowe umożliwiające dodanie szeregu rozszerzeń, na przykład rozszerzenie lokalizacji, połączeń czy też rozszerzenie linków do podstron.
  • Google Merchant Center czyli Zakupy Google umożliwiają konfigurację reklam dla sklepów internetowych. Reklama zawiera zdjęcie produktu, nazwę oraz cenę.

Konfigurujemy efektywną treść reklamy

Efektywna treść reklamy jest tworzona przez profesjonalnych copywriterów posiadających wieloletnie doświadczenie w konfiguracji, obsłudze oraz optymalizacji kampanii AdWords. Potrafimy maksymalnie wykorzystać możliwości oferowane przez Google AdWords.
 

Optymalizacja strony internetowej dla kampanii AdWords

Aby uzyskać najlepszy efekt należy skupić się nie tylko na konfiguracji samej kampanii, ale również optymalizacji landing page lub całej strony klienta, co pozwoli dopasować treść do zapytań wpisywanych przez potencjalnych klientów, a także uprościć ścieżkę konwersji.

 
Ocena strony:
(4.8/5), głosów: 8

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz