+48 888 026 862

Audyt SEO strony www

Audyt seo

Profesjonalna analiza SEO realizowana jest dla wszystkich rodzajów witryn. Oferujemy audyt seo strony internetowej, sklepu internetowego, portali lub innych rodzajów serwisów. Realizując audyty stron www bierzemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników mających wpływ na pozyskiwanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. Mogą Państwo zamówić zarówno płatny jak i darmowy audyt SEO.

Wersja bezpłatna, czyli darmowe audyty stron

Już dzisiaj mogą Państwo zamówić darmowy audyt seo z oceną witryny w kwestii jakości i przystosowania pod kątem Google i innych wyszukiwarek. Darmowa wersja zawiera podstawowy zakres analizowanych czynników, aczkolwiek jej wartość może być bardzo znacząca dla właściciela witryny. Opcja bezpłatna jest realizowana tylko dla stron firmowych. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy możliwość odmówienia realizacji ze względu na tematykę niezgodną z polskim prawem lub inne czynniki. Zdarza się to jednak sporadycznie.

Zamów darmowy audyt SEO

Wersja płatna - rodzaje i cennik

audyty płatne stron internetowych

Wersja płatna jest realizowana przez specjalistów SEO z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w pozycjonowaniu i optymalizacji stron. Zawiera szczegółową analizę witryny z użyciem wielu narzędzi związanych z marketingiem internetowym. Poza Google Analytics i Search Console wykorzystujemy zarówno oprogramowanie wewnętrzne jak i zewnętrzne. Realizując audyt seo korzystamy z 15-30 narzędzi, w zależności od stopnia skomplikowania zlecenia i wybranego pakietu z cennika poniżej. Najważniejsze elementy wartościowego audytu to wiedza i doświadczenie pozwalające określić najważniejsze korekty do wdrożenia na Państwa stronę internetową.

W ramach audytu strony internetowej przygotowujemy listę sugerowanych korekt i elementów optymalizacyjnych oraz algorytm postępowania dotyczący czynników spoza strony www. Zlecenie jest finalizowane przygotowaniem dokumentu zawierającego nie tylko opis słabych punktów witryny, ale również od 15 do 50 sugestii, których wdrożenie będzie skutkować poprawieniem rankingu strony.

Przykładowe elementy i cena

Opcja podstawowa

Czynniki w obrębie witryny

Poprawność indeksacji strony
Widoczność treści
Pliki robots.txt i sitemap.xml
Wersja mobilna
Szybkość działania
Elementy flash
Konfiguracja metatagów
Analiza linków wychodzących
Struktura treści
Struktura menu

Elementy zewnętrzne

Widoczność w Google
Linki do strony www
Profile społecznościowe
Analiza Search Console

Od 290 zł netto
 
ZAPYTAJ O OFERTĘ

Opcja rozszerzona

Czynniki w obrębie witryny

Wszystkie elementy pakietu podstawowego, a dodatkowo:
Dane strukturalne
Użycie: p, h1-h6 w kodzie
Pliki graficzne
Cachowanie plików
Analiza konkurencji

Elementy zewnętrzne

Wszystkie elementy pakietu podstawowego, a dodatkowo:
Google My Business
Cache Google
Analiza unikalności treści
Przekierowania 301, 302 i inne
Dane NAP
Analiza konkurencji

Od 690 zł netto
 
ZAPYTAJ O OFERTĘ

Opcja VIP

Czynniki w obrębie witryny

Wszystkie elementy pakietu rozszerzonego, a dodatkowo:
Optymalizacja ścieżki konwersji
Optymalizacja współczynnika odrzuceń
Analiza UX

Elementy zewnętrzne

Wszystkie elementy pakietu rozszerzonego, a dodatkowo:
Wskaźnik DA
Wskaźnik TF i CF
Plan linkbuildingu

Od 1390 zł netto
 
ZAPYTAJ O OFERTĘ
  • Indeksowanie strony - Wykonując audyty seo sprawdzamy czy strona jest poprawnie indeksowana. Czy Google posiada kopię strony w indeksie. Ile podstron jest zapisanych i czy wyszukiwarki nie mają problemu z przechodzeniem pomiędzy podstronami. Strony, które nie są zaindeksowane nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu organicznych wyników wyszukiwania w Google.
  • Widoczność treści - Ilość treści widocznej dla robota Google jest istotnym czynnikiem wpływającym na pozycje. Audyt seo zawiera sprawdzenie widoczności treści oraz wszystkich elementów mających wpływ na pobieranie wersji tekstowej. Należy zadbać o to, aby Google "widziało" treść witryny internetowej, ponieważ jest ona jednym z najważniejszych elementów rankingowych.
  • Pliki robots.txt i sitemap.xml - Weryfikujemy pliki robots.txt, który zawiera informacje dla skryptów wyszukiwarek. W tym pliku znajdziemy informację na temat przydzielenia lub odmowy dostępu dla poszczególnych segmentów serwisu internetowego. Poprawne skonfigurowanie robots.txt jest kluczowe zarówno pod kątem widoczności w Google jak i bezpieczeństwa serwisu.
  • Wersja mobilna - Sprawdzamy czy strona posiada działającą wersję mobilną. Google dywersyfikuje wyniki wyszukiwania w zależności od urządzenia, dlatego warto zadbać o poprawną wersję mobilną. Weryfikacja strony pod kątem responsywności dostępna jest jest możliwa za pośrednictwem narzędzia Google: https://search.google.com/search-console/mobile-friendly
  • Szybkość działania - Audyt strony www obejmuje weryfikację elementów wpływających na szybkość działania strony. Strony, które uruchamiają się szybko (standardowo do 3 sekund) są odbierane za wartościowsze nie tylko przez Google, ale także przez użytkowników. Na szybkość witryny wpływa minimum kilkadziesiąt czynników, z których większość można poprawić.
  • Elementy flash - Jeszcze kilka lat temu strony flash były bardzo popularne, jednak ze względu na stosowanie coraz nowszych i bardziej przyjaznych rozwiązań należy unikać umieszczania elementów flash na firmowych stronach internetowych. Wykonując audyty stron warto upewnić się, że content witryny nie jest elementem flash, aby był poprawnie rozpoznawany przez Google.
  • Konfiguracja metatagów - Meta title oraz description pełnią ważną funkcję. Informują użytkownika (i wyszukiwarki) o tematyce i zawartości strony internetowej. Audyt seo zawiera sprawdzenie minimum kilkunastu czynników będących elementami meta. Przykładowe to optymalna długość, semantyka, użycie separatorów i znaków specjalnych, a także wpływ na CTR.
  • Analiza linków wychodzących - Ważnym elementem jest analiza struktury linków wychodzących z każdej podstrony. Weryfikujemy nie tylko linki wewnętrzne i zewnętrzne, ale również ich parametry jak follow/nofollow, target, alt, title oraz anchor text. Poprawne stosowanie odnośników zewnętrznych i wewnętrznych może poprawić lub obniżyć ocenę Państwa witryny.
  • Struktura treści - W obrębie tego punktu analizujemy kilkadziesiąt elementów, począwszy od analizy semantycznej pod kątem targetowanych słów kluczowych, poprzez analizę struktury treści, list wypunktowanych, nagłówków, a skończywszy na optymalnym użyciu znaczników w kodzie html. Zgodność treści ze standardami html oraz poprawna semantyka to kluczowe elementy audytu.
  • Struktura menu - Układ oraz struktura nawigacji w obrębie witryny internetowej musi być jasna, intuicyjna i przejrzysta. Realizując audyty stron internetowych przywiązujemy dużą wagę zarówno do samej struktury menu jak i do optymalnej konfiguracji przyjaznych adresów url. W obrębie struktury analizujemy minimum kilkadziesiąt czynników mających wpływ na pozycje.
  • Dane strukturalne - Użycie schematu danych pomaga w lepszym zrozumieniu witryny przez wyszukiwarki. Kluczowe jest nie tylko poprawna implementacja danych, ale również wybór odpowiedniego schematu. Równie istotne jest wdrożenie poszczególnych danych dla właściwych podstron. Niepoprawne użycie może spowodować obniżenie rankingu strony internetowej.
  • Znaczniki w kodzie - Analiza znaczników w kodzie strony dotyczy wielu czynników jak na przykład: ilość akapitów, stosowanie p, h1-h6, list wypunktowanych i wielu innych. Poprawne zdefiniowanie wszystkich segmentów treści jest ważnym czynnikiem, o który należy zadbać w celu właściwego odczytania przez wyszukiwarki. Ma wpływ również na stosunek treści do kodu html.
  • Pliki graficzne - Ocena plików graficznych zawiera szereg elementów wśród których można wyróżnić: wielkość plików, unikalność, a także optymalne stosowanie alt, title, nazw plików, itd. Właściwe umieszczenie i skonfigurowanie zdjęć w kodzie strony jest jednym z czynników rankingowych. Korekty pomagają w osiągnięciu lepszych pozycji i przyspieszają działanie strony.
  • Optymalizacja ścieżki konwersji - Współczynnik konwersji jest czynnikiem rankingowym, dlatego na bazie analizy przepływu ruchu na stronie należy zoptymalizować ścieżkę konwersji, czyli ułatwić użytkownikom osiągnięcie celu. Celem może być użycie formularza lub dokonanie zakupu. Audyt w wersji rozszerzonej może zawierać nie tylko sugestie, ale również implementację.
  • Współczynnik odrzuceń - Strony charakteryzujące się dużym współczynnikiem odrzuceń są oceniane na ogół gorzej. Aby uniknąć usunięcie współczynnika odrzuceń należy zapewnić potencjalnego klienta, że trafił na właściwą stronę. SEO audyt www pod kątem UX zawiera sprawdzenie minimum kilkunastu najbardziej istotnych elementów wpływających na współczynnik odrzuceń.

Elementy spoza witryny

Widoczność w Google

Realizując audyt seo analizujemy czynniki zewnętrzne. Rozpoczynamy od widoczności strony w Google i innych wyszukiwarkach. Ilość zaindeksowanych podstron, duplikaty, rozpoznawalność marki. Bierzemy pod uwagę minimum kilkanaście czynników, które mają największą wagę pod kątem SEO oraz dla użytkownika, czyli potencjalnego klienta odwiedzającego stronę internetową.

Linki do strony www

Pod pojęciem analizy linków kryje się minimum kilkadziesiąt czynników. Wśród nich najważniejsze są profil i źródła odnośników w odniesieniu do osi czasu. Oceniamy wartość linków, selekcjonujemy mocne i słabe strony oraz określamy cele linkbuildingu na podstawie wnikliwej analizy wieloma narzędziami: GSC, Majestic, Ahrefs, Moz oraz innymi.

Google My Business

Weryfikacja firmy w Google My Business (Google Moja Firma), w mapach, a także ocena profilu marki Google Plus. Optymalne skonfigurowanie danych firmowych w Google pomaga rankować nie tylko w standardowych wynikach organicznych, ale również w wynikach wyszukiwania przy mapach. Są one wartościowe ze względu na wysoki współczynnik CTR.

Przekierowania

Właściwa konfiguracja przekierowań dotyczy nie tylko struktury wewnątrz serwisu, ale także zewnętrznych adresów url. Ważne szczególnie w sytuacji kiedy posiadają Państwo kilka domen z różnymi końcówkami (.pl, .eu, .com) lub wiele stron jednej firmy z różnym asortymentem. Audyty stron internetowych zawierają analizę użycia poprawnych przekierowań i linków kanonicznych.

Wskaźnik DA

Audyty stron internetowych zawierają również analizę wskaźników DA (Domain Authority), TF (Trust Flow), CF (Citation Flow), które obrazują subiektywną ocenę strony oraz profilu linków do strony internetowej przez algorytmy Moz lub Majestic. Zazwyczaj obserwuje się korelację pomiędzy pozycjami stron w wyszukiwarkach oraz wartościami DA, TF i CF.

Plan linkbuildingu

Przy najbardziej rozbudowanych pakietach przedstawiamy klientowi nie tylko analizę, ale również plan linkbuildingu zawierający listę potencjalnych miejsc, które warto uwzględnić realizując pozycjonowanie strony. W zależności czy jest to audyt sklepu internetowego czy zwykłej strony przedstawiamy spersonalizowany plan dla konkretnego projektu.

Ocena strony:
(4.9/5), głosów: 11

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz