Jak poprawnie ustawić rozszerzenia linków w AdWords

1 minuta czytania

Najlepsze praktyki dotyczące ustawienia rozszerzeń linków do podstron. Sprawdź jak należy ustawić i jakich błędów powinieneś unikać, aby uzyskać maksymalną skuteczność swojej kampanii.

Zapisz się do newslettera!
  • Testuj - jeżeli masz wątpliwości, które rozszerzenie wybrać. Dodaj do kampanii rozszerzenie A, po tygodniu zmień na rozszerzenie B, po kolejnym tygodniu oceń, która wersja lepiej się sprawdziła.
  • Dopasuj -  nie stosuj tego samego zestawu czterech rozszerzeń linków dla wszystkich reklam. Dodaj do każdej grupy reklam najbardziej adekwatne linki.
  • Aktualizuj - jeżeli zmieniasz treści na stronie upewnij się, że rozszerzenia linków są nadal aktualne i prowadzą do aktywnych podstron. Warto zwrócić szczególną uwagę na rozszerzenia dotyczące sezonowości np.: Wiosenna promocja.
  • Rozwiń - korzystanie z dodatkowego opisu rozszerzenia linków do podstron oznacza dodatkowe 2 linijki po 25 znaków. Dodatkowa treść rozszerzeń linków nie tylko pozwala na dokładniejsze zaprezentowanie oferty, ale też reklama zajmująca więcej miejsca w wyszukiwarce bardziej przyciąga uwagę.
  • Dostosuj reklamy do urządzeń mobilnych - pamiętaj, że rozszerzenia wyświetlane na urządzeniach mobilnych muszą być krótsze od tych standardowych. Dodaj do każdej grupy reklam rozszerzenia linków przeznaczone do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ogranicz długość tekstu rozszerzeń do 12-15 znaków.
  • Nie powtarzaj się - zarówno treści jak i adresy url rozszerzeń muszą być unikatowe. Duplikowanie docelowego url jako linku do podstrony lub treść powtarzająca się w rozszerzeniu i reklamie lub kolejnym rozszerzeniu może spowodować, że rozszerzenia mogą przestać się wyświetlać.

Ponad 11 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz kreowaniu strategii marketingowych. Specjalizacja: pozycjonowanie stron, w tym audyty, analityka oraz link building. W świecie marketingu internetowego czuje się jak u siebie w domu. Dzieli się wiedzą na blogach, szkoleniach, konferencjach. Pomaga firmom promować i rozwijać swoje pomysły. Miał okazję współpracować przy ponad 500 projektach, nie tylko SEO.

Fan innowacyjnych rozwiązań, prowadzi testy czynników rankingowych Google i wykorzystuje wiedzę w skutecznej współpracy z klientami. Całą wiedzę przekazuje swojemu zespołowi na systematycznych szkoleniach.

Wyróżniony za projekty SEO, Certyfikowany Specjalista Google Adwords (wszystkie specjalizacje) oraz Google Analytics.

(5/5), głosów: 3
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.