Reklamy AdWords na komórki - urządzenia mobilne

1 minuta czytania

AdWords może dynamicznie optymalizować reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych przez:

  • wyświetlanie standardowego formatu,
  • wyświetlanie rozszerzenia w miejsce 2 wiersza tekstu, jeśli rozszerzenie jest od niego skuteczniejsze,
  • wyświetlanie tylko 1 wiersza w przypadku mało skutecznych reklam.
Zapisz się do newslettera!

Aby zwiększyć skuteczność reklam tekstowych wyświetlanych na urządzeniach przenośnych:

  • Skonstruuj tak treść reklamy, żeby wiersz 1 i 2 były osobnymi zdaniami i dobrze brzmiały także osobno, na wypadek, że AdWords nie wyświetli 2 wiersza.
  • Zadbaj aby treść reklamy, a zwłaszcza wezwanie do działania było dopasowane do urządzenia (np. reklama kierowana na komputery może zawierać wezwanie do działania Zarezerwuj stolik - wyślij formularz!, natomiast reklama kierowana na urządzenia mobilne: Zadzwoń i zarezerwuj stolik!)
  • Dodaj dedykowane na mobile rozszerzenia linków do podstron o długości 12 - 15 znaków.
  • Dodaj rozszerzenie lokalizacji, objaśnień i połączeń - reklamy wyświetlane z rozszerzeniami osiągają wyższy współczynnik klikalności.

Ponad 11 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz kreowaniu strategii marketingowych. Specjalizacja: pozycjonowanie stron, w tym audyty, analityka oraz link building. W świecie marketingu internetowego czuje się jak u siebie w domu. Dzieli się wiedzą na blogach, szkoleniach, konferencjach. Pomaga firmom promować i rozwijać swoje pomysły. Miał okazję współpracować przy ponad 500 projektach, nie tylko SEO.

Fan innowacyjnych rozwiązań, prowadzi testy czynników rankingowych Google i wykorzystuje wiedzę w skutecznej współpracy z klientami. Całą wiedzę przekazuje swojemu zespołowi na systematycznych szkoleniach.

Wyróżniony za projekty SEO, Certyfikowany Specjalista Google Adwords (wszystkie specjalizacje) oraz Google Analytics.

(5/5), głosów: 3
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.