+48 888 026 862

Co to jest CPM?

Skrót CPM - Cost Per Mille - jest często stosowany w marketingu internetowym. Oznacza koszt dotarcia do tysiąca użytkowników lub koszt tysiąca odsłon. Jeżeli koszt CPM wynosi 10 zł to każde tysiąc wyświetleń reklamy będzie kosztowało 10 zł.
 

CPM w sieci reklamowej

Decydując się na inwestycję w reklamę Google Adwords w sieci reklamowej możemy wybrać dwa warianty rozliczeń. CPC oraz właśnie CPM, czyli koszt za tysiąc wyświetleń. W przypadku CPM koszty naliczane są niezależnie od tego czy i ile użytkowników kliknie w reklamę.

Aby maksymalnie dobrze zoptymalizować koszty kampanii należy wziąć pod uwagę wiele czynników, wśród nich najważniejszym jest cel reklamodawcy. Model rozliczania powinien ustawiony w taki sposób, aby umożliwił jak największy zwrot inwestycji - ROI lub jak najtańsze osiągnięcie celu.

 
Ocena strony:
(5/5), głosów: 2

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz