Co to jest Rozszerzenie Lokalizacji?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania stron internetowych, kampanii Google Ads, a także prowadzenia fanpage w Social Media.

Jest to bardzo efektywnym modułem dostępnym w ramach reklamy Google AdWords - linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Rozszerzenie lokalizacji umożliwia reklamodawcy pokazanie adresu przy reklamie swojej firmy. Adres wyświetlany jest razem z oryginalną treścią reklamy.

Jest to bardzo efektywnym modułem dostępnym w ramach reklamy Google AdWords - linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Rozszerzenie lokalizacji umożliwia reklamodawcy pokazanie adresu przy reklamie swojej firmy. Adres wyświetlany jest razem z oryginalną treścią reklamy.

Rozwiązanie to jest szczególnie przydatne przy kampaniach prowadzonych na rynkach lokalnych, gdzie atrakcyjna lokalizacja ma duże znaczenie. Potencjalni klienci często wyszukują firmy działające lokalnie ze względu na szybką dostępność produktów oraz możliwość bezpośredniego spotkania.

Jeżeli lokalizacja reklamodawcy jest atrakcyjna warto ją pokazać, ponieważ zwiększa współczynnik konwersji. Wyświetlanie adresu może również zwiększyć CTR szczególnie wśród klientów, którym zależy na lokalnym kontrahencie.

Rozszerzenie połączeń

Umożliwia dodanie do reklamy numeru telefonu Państwa firmy. Dzięki zastosowaniu rozszerzenia połączeń możemy pozyskać klienta nawet jeżeli nie kliknie w wyświetlaną reklamę. Telefon kontaktowy wyświetla się jako dodatek i nie koliduje z treścią reklamy.

(5/5), głosów: 3
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.