Co to jest współczynnik odrzuceń?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania stron internetowych, kampanii Google Ads, a także prowadzenia fanpage w Social Media.

Jest procentową wartością pokazującą jaki procent wizyt na stronie kończy się odrzuceniem, czyli wyjściem ze strony. Odrzucenia są odbierane jako zjawisko negatywne, tymczasem nie zawsze należy odbierać je w złych kategoriach.

Jest procentową wartością pokazującą jaki procent wizyt na stronie kończy się odrzuceniem, czyli wyjściem ze strony. Odrzucenia są odbierane jako zjawisko negatywne, tymczasem nie zawsze należy odbierać je w złych kategoriach.

Odrzucenie powstaje jeżeli osoba wchodząca na stronę internetową nie podejmuje kolejnych czynności i opuszcza witrynę. Współczynnik odrzuceń nie uwzględnia czasu spędzonego na stronie. Jeżeli potencjalny klient wchodzi na stronę internetową i znajduje potrzebne informacje na stronie wejścia / landing page a następnie telefonicznie dokona rezerwacji lub zakupu to odrzucenie jest w rzeczywistości konwersją.

Współczynnik odrzuceń należy monitorować przy kampaniach reklamowych dla każdego tematu, jest on szczególnie istotny przy promocji sklepów internetowych. Dzięki analizie współczynnika odrzuceń poszczególnych podstron można systematycznie poprawiać atrakcyjność treści oraz jakość całej witryny internetowej.

(4.5/5), głosów: 4
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.