Kampanie AdWords

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania stron internetowych, kampanii Google Ads, a także prowadzenia fanpage w Social Media.

Co to jest CPV?

CPV - Cost Per View - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych AdWords dedykowanych na platformę YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądnięto minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych. Czytaj dalej

Co to jest Rozszerzenie Lokalizacji?

Jest to bardzo efektywnym modułem dostępnym w ramach reklamy Google AdWords - linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Rozszerzenie lokalizacji umożliwia reklamodawcy pokazanie adresu przy reklamie swojej firmy. Adres wyświetlany jest razem z oryginalną treścią reklamy. Czytaj dalej

Co to jest CPM?

Skrót CPM - Cost Per Mille - jest często stosowany w marketingu internetowym. Oznacza koszt dotarcia do tysiąca użytkowników lub koszt tysiąca odsłon. Jeżeli koszt CPM wynosi 10 zł to każde tysiąc wyświetleń reklamy będzie kosztowało 10 zł. Czytaj dalej

Co to jest CPC?

CPC - Cost Per Click - jest jednym z najpopularniejszych skrótów używanych w marketingu internetowym, a konkretniej w reklamach Google AdWords - linkach sponsorowanych. Oznacza koszt pojedynczego kliknięcia, czyli pozyskania jednej wizyty na promowanej stronie internetowej. Czytaj dalej

Co to jest CTR?

CTR (z ang. Click Through Rage) to współczynnik informujący o stosunku kliknięć do wyświetleń. Termin stosowany w marketingu internetowym, w szczególności w kampaniach PPC oraz pozycjonowaniu stron internetowych. CTR to wartość procentowa. Współczynnik pomaga w analizie i planowaniu wydatków na kampanie Google Adwords. Czytaj dalej

Co to jest Konwersja w Adwords i pozycjonowaniu?

Konwersja (w marketingu internetowym) jest określonym działaniem odbiorcy, do którego dotarł przekaz reklamowy. Konwersja może być dokonaniem transakcji/zakupu w sklepie internetowym, wypełnieniem formularza kontaktowego lub kontaktem telefonicznym potencjalnego klienta. Pojęcie stosowane często przy analizie kampanii Google Adwords oraz innych działań SEM. Czytaj dalej

Wróć do głównej kategorii FAQ

(4.7/5), głosów: 11
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.