Posiadamy Certyfikaty Google Shopping, które potwierdzają nasze kwalifikacje w obsłudze klientów korzystających z tej formy reklamy. Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii produktowych dla sklepów z wielu branż. Nasze działania zwiększyły sprzedaż w wielu sklepach i miały znaczący wpływ na ich rozwój.
Zakupy Google tylko dla sklepów online
Zakupy Google to moduł stworzony z myślą o sklepach internetowych i dostępny jedynie dla firm oferujących możliwość zakupu bezpośrednio na stronie internetowej (produkty, koszyk, wybór płatności). Sklep powinien być wyposażony w profesjonalny regulamin sklepu internetowego. Ponadto bardzo istotne jest opisanie polityki reklamacji oraz zwrotów. Jednym z czynników wymaganych do aktywowania kampanii jest posiadanie certyfikatu SSL (https), który szyfruje dane przesyłane podczas procesu zakupu produktu.
Google Merchant Center nie jest dostępne dla standardowych stron www prezentujących produkty lub usługi firmy jeżeli nie jest możliwy zakup online.
Na czym polega optymalizacja kampanii w Zakupy Google
Działania optymalizacyjne mają zazwyczaj na celu zwiększenie sprzedaży przy zachowaniu odpowiedniego kosztu pozyskania konwersji. Najczęściej prowadzi do tego:
- podział na grupy produktów, tworzenie kampanii o priorytetach dostosowanych do strategii sklepu,
- wydzielenie najlepiej sprzedających się produktów lub produktów przynoszących najwyższy zysk, strategicznych produktów w sklepie,
- dostosowanie budżetów i stawek CPC dla poszczególnych produktów,
- kontrola wyszukiwanych haseł czyli haseł, które wpisywali użytkownicy, którym wyświetlała się reklama i na tej podstawie wykluczanie niewłaściwych czy nie konwertujących haseł,
- korekta feedu w celu zwiększenia trafności wyświetleń produktów.
Inne rozwiązania stosowane równolegle
Kampania AdWords w sieci wyszukiwania - standardowe reklamy tekstowe wyświetlane na podstawie słów kluczowych bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google.
Remarketing - reklama śledząca, która jest widoczna na stronach będących w sieci reklamowej Google. Reklama ta jest wyświetlana tylko tym użytkownikom, którzy zostali dopisani do listy remarketingowej, na przykład wszyscy użytkownicy; użytkownicy, którzy odwiedzili poszczególne części podstrony; użytkownicy, którzy wykonali określone czynności na stronie.
Kampania Adwords w sieci reklamowej - reklamy displayowe (graficzne) prezentowane w formie dynamicznych lub statycznych banerów wyświetlanych na stronach należących do sieci reklamowej Google.
Pozycjonowanie stron - działania mające na celu umieścić Państwa sklep możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Dotyczy jedynie wyników organicznych plus ewentualnie wyników w mapach.
Prowadzenie Fanpage FB lub promowanie postów na FB - skuteczne wykorzystanie social media w połączeniu z kampaniami Google Ads w spójnej strategii.
Kampanie SEO to Certyfikowany Partner Google z 10 letnim doświadczeniem w realizacji kampanii PPC. Zapraszamy do współpracy!