Posiadanie strony "dopasowującej się" do każdego urządzenia jest obecnie standardem. Aby w pełni wykorzystać potencjał marketingu internetowego należy dotrzeć do użytkowników korzystających z różnych rodzajów urządzeń stacjonarnych i przenośnych.
Wyszukiwarka Google dywersyfikuje wyniki wyszukiwania organicznego (i płatnego) dla urządzeń mobilnych i stacjonarnych. Innymi słowy, wyniki wyszukiwania dla tej samej frazy na laptopie i na smartfonie mogą się różnić. Google dysponuje narzędziami pozwalającymi stwierdzić czy określona strona www jest przystosowana dla użytkownika korzystającego z urządzenia przenośnego jak tablet czy telefon.
Responsywne strony www umożliwiają dywersyfikowanie przekazu reklamowego, który może być kreowany w zależności od urządzenia lub lokalizacji użytkownika. Możemy założyć sytuację, że reklamy kierowane na urządzenia mobilne i stacjonarne mają inny cel. Celem może być dokonanie zakupu online (w przypadku laptopa) lub połączenie telefoniczne (w przypadku smartfona). W takich sytuacjach w przekazie reklamowym dostosowujemy CTA dedykowane dla celu, który chcemy osiągnąć.
Proces realizacji witryny
Agencja reklamowa Kampanie SEO oferuje profesjonalne podejście do tworzenia stron www. Oferujemy projekty stron internetowych na wysokim poziomie, projekty przemyślane i zaplanowane pod każdym względem. Aby móc oferować najbardziej efektywne i efektowne strony internetowe opracowaliśmy system realizacji projektu, który w uproszczeniu można przedstawić w kilku punktach:
- Przygotowanie specyfikacji projektu oraz briefu pozwalającego zdefiniować cele projektu oraz profil klienta. Każdy projekt strony internetowej jest tworzony w określonym celu: sprzedaż produktów lub usług, atrakcyjne pokazanie oferty firmy, pokazanie mocnych punktów firmy lub marki, marketing internetowy - pozycjonowanie oraz Adwords. Projekt może realizować wiele celów jednocześnie. Przygotowując się do realizacji projektu graficznego bierzemy pod uwagę wiek, płeć, zainteresowania, wykonywany zawód i wiele innych elementów. Poprawne zdefiniowanie profilu odbiorcy pomaga stworzyć skuteczną i efektowną stronę internetową, która konwertuje.
- Realizacja projektu graficznego. Przedstawiamy najważniejsze atuty Państwa firmy lub marki. Atutem może być jakość oferowanych produktów, lokalizacja firmy, doświadczenie, przewaga sprzętowa nad konkurencją, kompleksowa oferta lub niższa cena produktów czy usług. Na tym etapie projektujemy grafikę, która dopasuje się do każdego rodzaju urządzenia. Przedstawiamy wygląd strony na laptopach, tabletach oraz urządzeniach przenośnych. Następnie wprowadzamy korekty, aż do uzyskania pełnej akceptacji przez klienta.
- Projektowanie widoków podstron. Po akceptacji projektu strony głównej przygotowujemy projekty graficzne podstron, w tym: strony informacyjne, produktowe, dane kontaktowe, formularze i inne. Etap realizujemy do uzyskania pełnej akceptacji. Projektując widoki podstron kierujemy się informacjami pozyskanymi od klienta. Uwzględniamy elementy zawarte w briefie, w tym: profil odbiorcy i atuty klienta. Skupiamy się na pokazaniu elementów zachęcających do skorzystania z usług lub zakupu produktów.
- Kodowanie strony internetowej na podstawie zaakceptowanych projektów graficznych. Na tym etapie realizujemy również wszelkie dodatkowe funkcjonalności zgodne ze specyfikacją witryny. Gotowe strony internetowe i CMS umieszczamy do wglądu dla klienta pod tymczasowym adresem www. Klient może testować wersję beta, edytować treści, zdjęcia, tworzyć nowe podstrony, zapoznać się z zastosowanym CMS. Na bazie testów mogą pojawić się korekty dotyczące działania nowej, responsywnej strony, które zostaną uwzględnione przed wdrożeniem.
- Realizacja witryny kończy się wdrożeniem pod właściwy adres. Na tym etapie gotowy projekt jest umieszczany pod docelową domeną. Tworzenie stron www z naszą agencją reklamową przebiega sprawnie i szybko. Dzięki profesjonalnemu podejściu jesteśmy pewni, że każdy klient otrzymuje projekt, z którego jest zadowolony. Warto dodać, że jesteśmy do dyspozycji klienta również po uruchomieniu nowej witryny. W razie potrzeby przeprowadzamy szkolenie z obsługi CMS, promujemy produkty i usługi, pomagamy w pozyskiwaniu ruchu oraz klientów z Google.