+48 888 026 862

Pozycjonowanie Stron Cennik

cennik pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron dla firm jest naszą flagową usługą. W kwestii cennika nie mamy nic do ukrycia, ponieważ jesteśmy przekonani, że w naszej firmie stosunek ceny do jakości jest najlepszy. Przedstawiony cennik pozycjonowania należy jednak traktować poglądowo ze względu na fakt, że cena uzależniona jest od wielu czynników, z których najważniejsze to jakość strony, historia domeny i rozpoznawalność marki klienta. Kampanie SEO to agencja interaktywna działająca na rynku od 10 lat. Siedziba Kraków, posiadamy również oddział w Jaśle.

Dział "Pozycjonowanie Stron Cennik" powstał z myślą o klientach, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z SEO, aby w przybliżeniu określić ile kosztuje promocja firmy w Google. Dzięki informacjom zawartym poniżej dowiedzą się Państwo z jaką inwestycją trzeba się liczyć w kontekście miesięcznych wydatków na SEO.

Płatność za EFEKT!

KLIKNIJ i ZAPYTAJ O BEZPŁATNĄ OFERTĘ - Średni czas oczekiwania - 5 godzin

Pozycjonowanie stron cena za top10 - ciągle możliwe

Pomimo, że pozycjonowanie stron z płatnością za top10 jest na ogół mniej korzystne to w wyjątkowych okolicznościach jest jeszcze realizowane. Warunki współpracy są elastyczne, dlatego dopuszczamy możliwość pracy z rozliczaniem zależnym od pozycji poszczególnych fraz w top10 w Google. Nie jest to jednak zasada stosowana dla każdego projektu SEO. Nie stosujemy w przypadkach, w których wymagana jest zbyt duża inwestycja czasowa.

Konkurencyjność Cena TOP10 Cennik TOP7 Cennik TOP3
Poniżej 10 K 35 zł 40 zł 45 zł
10 - 100 K 50 zł 55 zł 60 zł
100 - 500 K 80 zł 90 zł 110 zł
500 - 1 000 K 90 zł 110 zł 130 zł
Ponad 1 000 K 130 zł 160 zł 190 zł

Abonament płatny za efekt

Jeżeli chodzi o pozycjonowanie cena jest uzależniona od wielu czynników, również przy opłatach abonamentowych, dlatego kwoty podane niżej należy traktować orientacyjnie. Dla tej formy współpracy charakterystyczny jest stały niski koszt promocji w Google oraz wysoka skuteczność prowadzonych działań SEO.

Przykładowe pakiety, czyli najkorzystniejsza cena za pozycjonowanie

Pakiet PODSTAWOWY 2017

Pozycjonowanie do 10 podstawowych fraz
Optymalizacja strony internetowej
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(590) 490 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2017
Polecany dla małych firm

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Pakiet OPTYMALNY 2017

Około 20 podstawowych fraz
Systematyczna optymalizacja strony www
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(990) 890 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2017
Polecany dla średnich firm

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Pakiet ROZSZERZONY 2017

Około 30 podstawowych fraz
Systematyczna optymalizacja strony www
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(1290) 1190 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2017
Polecany dla dużych firm oraz trudnych branż

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Co to jest pozycjonowanie stron

Co to jest pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron - działania, których celem jest uzyskanie dużego ruchu i wysokich pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach, ze wskazaniem na Google. Czynności wykonywane w ramach SEO (ang. Search Engine Optimization) można podzielić na dwa segmenty: optymalizacja kodu i treści, a także działania promocyjne poza stroną. Istnieje kilkaset czynników rankingowych wpływających na pozycje w Google.

Jaka inwestycja jest niezbędna, aby promować stronę?

Inwestycja potrzebna na SEO

Poglądowe ceny pozycjonowania stron pozwolą sprawdzić jak niewielka inwestycja jest wymagana aby skutecznie promować firmę w Google i pozyskiwać wielu nowych klientów. W dziale pozycjonowanie stron cena "za efekt" podajemy przybliżone kwoty za określone pozycje fraz, poniżej prezentujemy również koszty przy płatności abonamentowej.

Warto jednak podkreślić, że SEO targetowane wąsko na kilka fraz z płatnością "za top10" nie jest już praktykowane, ponieważ jest mniej korzystne dla klientów. Charakteryzuje się również niższą skutecznością, ponieważ praca koncentrowana jest na poszczególnych frazach a nie na segmentach słów kluczowych. W niemal każdym przypadku pracujemy z płatnością za efekt co pomaga dać naszym klientom maksymalne korzyści w jak najniższe cenie. Każdego dnia robimy wszystko, aby współpraca z Kampanie SEO była najbardziej opłacalna. Dbamy o to, aby zapewnić najkorzystniejszą ofertę na rynku.

Pozycjonowanie lokalne Kraków lub ogólnopolskie

Warto rozróżnić trzy podejścia do promocji witryny. Działania można podzielić na: lokalne, ogólnopolskie lub globalne:

  • Podejście lokalne zakłada pracę nad pozycją zarówno w wynikach tradycyjnych jak i w mapach Google, które pojawiają się dla większości fraz zawierających słowa związane z geolokalizacją. Przykładem frazy może być: pozycjonowanie kraków. W tym przypadku cena będzie niższa niż standardowe pakiety: szczegóły tutaj.
  • Promocja w skali ogólnopolskiej wymaga nieco innego segmentu działań. W tym przypadku mapy mogą nie być wyświetlane, a dywersyfikacja wyników dla fraz ogólnopolskich może być znikoma. Warto podkreślić, że można targetować frazy niezawierające lokalizacji w skali lokalnej.
  • Promocja globalna firm oferujących swoje usługi w różnych krajach i na różnych kontynentach jest realizowane inaczej. Często wymaga większej inwestycji i bardziej zaawansowanych działań niż przy kampaniach standardowych. Oferujemy usługi sem również za granicą, szczególnie w krajach anglojęzycznych.

Stanowcze NIE dla długoterminowej umowy

Umowa SEO

Gwarantujemy Państwu, że promocja strony internetowej z Kampanie SEO to brak długoterminowej umowy. Współpraca ma być oparta na rentowności prowadzonych przez nas działań. Zapewniamy swoim Partnerom biznesowym zysk i najlepszy cennik, który jest podstawą długoterminowej współpracy.

Takie podejście daje wszystkim klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu, ponieważ w każdej chwili mogą zrezygnować ze współpracy. Podstawą ma być rentowność, niska cena i zysk dla obu stron. Dzięki naszej wiedzy i determinacji zapewniamy Partnerom biznesowym wzrost sprzedaży produktów i usług. Profesjonalna promocja firm prowadzi również do poprawy świadomości marki.

Cennik "płatność za efekt" i "abonament" dla firm

Cennik pozycjonowane efekt i abonament

Podmioty zainteresowane współpracą z Kampanie SEO otrzymują do wyboru kilka wariantów współpracy opartych na płatności za efekt oraz cenie abonamentowej dla firm. Często łączymy obydwie formy dopasowując cennik i warunki współpracy indywidualnie dla każdego klienta, aby zaoferować maksymalne korzyści i efekt w jak najniższej cenie. Dzięki takiemu podejściu możemy szybciej pozyskać dla Państwa klientów i zapewnić największe tempo uzyskania efektu w postaci najwyższych pozycji w Google dla najważniejszych słów kluczowych.

Ze względu na bardzo dynamiczny rozwój algorytmu wyszukiwarek, w ramach działań SEO opartego o formę abonamentową podejmujemy wiele dodatkowych czynności prowadzących nie tylko do uzyskania nie tylko top10, ale również top5 i top3.

Promujemy firmy naszych klientów nie tylko w Google, ale również na portalach branżowych, instytucjach i innych możliwych miejscach. Działania ukierunkowane są na osiągnięcie szybkiego efektu oraz wypromowania samej marki, produktów i usług. Dzięki kompleksowym działaniom możemy zapewnić lepsze wyniki dbając przy tym, aby cena naszych usług była jak najniższa.

Dlaczego warto współpracować z Kampanie SEO - 10 powodów

Współpraca z Kampanie SEO robi różnicę. Dbamy o detale, które są pomijane przez większość konkurencyjnych agencji reklamowych. Przykładowe korzyści dla naszych klientów:

  1. Szeroki zakres działań obejmujący nie tylko pozycjonowanie, ale również inne działania SEM jak reklamę Google Adwords, obsługę profili firmowych na facebook, marketing szeptany oraz wiele innych elementów wpływających zarówno na świadomość marki oraz wysokie pozycje w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania.
  2. Ponad 10-cio letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji poszczególnych elementów SEO, począwszy od analizy i optymalizacji, a skończywszy na profesjonalnym linkbuildingu opartym o bezpieczne i sprawdzone metody. Dzięki działaniom realizowanym w ten sposób osiągamy lepsze i bardziej stabilne efekty w postaci wysokich pozycji dla strony internetowej klienta.
  3. Niestosowanie nieetycznych form seo jest o tyle istotne, że jest gwarancją nieotrzymania filtrów ręcznych lub algorytmicznych od Google, które prowadzą do obniżenia oceny jakości strony i degradacji w wynikach wyszukiwania. Jako jedni z nielicznych w Polsce umieszczamy w umowie zapis o niestosowaniu nieetycznych metod.
  4. Zespół profesjonalistów, którzy zwyczajnie lubią swoją pracę, a jeszcze bardziej lubią osiągać cele naszych klientów. Osiąganie wysokich pozycji dla najważniejszych słów kluczowych sprawia nam dużo satysfakcji. Każdy zadowolony klient to dodatkowa motywacja do pracy i osiągania kolejnych celów. Jako profesjonaliści doradzamy i proponujemy najlepsze rozwiązania dotyczące marketingu internetowego nie tylko w kontekście promocji stron www w Google, ale również w szerszym aspekcie.
  5. Indywidualny opiekun klienta dba o kontakt i wymianę informacji pomiędzy klientem a naszym zespołem. Opiekun klienta jest również specjalistą, który aktywnie uczestniczy w działaniach SEO, odpowiada za planowanie i analizę wykonanych zadań. Dzięki temu klient jest zawsze na bieżąco w kwestii aktualnych i kolejnych realizowanych kroków w drodze na najlepsze pozycje w rankingach wyszukiwarek.
  6. Cena usługi rest relatywnie niska. Porównując jakość pracy do kosztów współpracy, współczynnik wypada bardzo korzystnie. Najważniejsze elementy, które przekładają się na jakość to: ilość wykonanej pracy, ilość roboczogodzin poświęconych na każde zlecenie, ilość osób obsługujących każdy projekt. Jesteśmy pewni, że żadna agencja seo nie jest w stanie nas przebić.
  7. Copywriting, czyli pisanie tekstów na strony internetowe jest w większości pakietów w cenie realizacji zlecenia. W przypadku innych agencji jest to niespotykane. Pozycjonowanie jest traktowane szerzej. Zależy nam, aby wygenerowany duży ruch organiczny przełożył się na realne telefony, zapytania oraz zlecenia. Dbamy o podniesienie współczynnika konwersji i ilości pozyskanych kontrahentów dla naszych klientów.
  8. Brak długoterminowej umowy bez wielomiesięcznych okresów wypowiedzenia jest standardem dla naszego modelu biznesowego. Utrzymujemy naszych klientów ze względu na wyniki i generowane przychody. Nie ze względu na wielomiesięczne czy wieloletnie umowy. 90% klientów, którzy decydują się na współpracę z Kampanie SEO zostaje naszymi stałymi partnerami biznesowymi co świadczy o wysokiej efektywności i odpowiednim podejściu do współpracy.
  9. Elastyczne podejście do współpracy czyni naszą ofertę wyjątkową. Nie jesteśmy korporacją, nie mamy ambicji, żeby realizować usługi na masową skalę. Promowanie stron nie wymaga umów pisanych drobnym drukiem, kar umownych i innych tego typu elementów. Nasz draft to jedna strona a4, na której większą część stanowią dane wykonawcy i zleceniodawcy oraz wspólnie ustalony zakres działań.
  10. Cennik na stronie internetowej świadczy o tym, że nie mamy nic do ukrycia. Jesteśmy przekonani, że w określonej cenie nikt nie jest w stanie zaoferować porównywalnej jakości. Cena jest niska i korzystna, a pakiety skonstruowane są w ten sposób, aby nasze usługi były dostępne dla wszystkich firm, niezależnie czy mówimy o małych, średnich czy dużych przedsiębiorstwach.

Działamy kompleksowo - poniżej pozostałe usługi w ramach marketingu internetowego

  • Linki sponsorowane, Adwords - Obsługujemy kampanie AdWords w sieci reklamowej, sieci wyszukiwania, a także Zakupy Google (czyli: Merchant Center). W ramach Adwords realizujemy również remarketing. Działania wykonywane dla stron www firmowych, sklepów online, portali i innego rodzaju serwisów. Zakres usług obejmuje konfigurację, optymalizację oraz obsługę. Dążymy do uzyskania wysokiego współczynnika zwrotu inwestycji (ROI) i generowania zysku dla kontrahenta.
  • Profile społecznościowe - Obsługujemy fanpage na Facebooku i innych portalach społecznościowych jak Google, Twitter, Instagram czy YouTube. Oferujemy zarówno obsługę, czyli umieszczanie postów, informacji, infografik oraz promocją za pośrednictwem płatnych kampanii reklamowych targetowanych do określonej grupy docelowej na podstawie wielu czynników demograficznych.
  • Tworzenie stron www - W ofercie znajduje się projektowanie stron internetowych oraz różnego rodzaju aplikacji. W pełni responsywne, przedstawiające ofertę klienta w sposób intuicyjny i nowoczesny. Tworząc strony dbamy o czynniki, które są często pomijane przez inne agencje jak: szybkość działania, intuicyjna ścieżka konwersji, atrakcyjne treści i wiele innych.
  • Audyty SEO - Audyty witryn internetowych są realizowane standardowo dla każdego nowego klienta. Każdy z nich zawiera analizę do kilkuset czynników. Dla każdego klienta używamy minimum kilkudziesięciu narzędzi pomagających w szybszym skompletowaniu danych niezbędnych do oceny aktualnej sytuacji domeny internetowej. Profesjonalny audyt pomaga w szybszym osiągnięciu efektów.
  • Pisanie tekstów na strony internetowe - Profesjonalny copywriting jest jednym z podstawowych elementów oferty. Pisanie tekstów jest realizowane przez naszych copywriterów rzetelnie i profesjonalnie. Zlecenia są przydzielane dla osób orientujących się w danej tematyce. Warto dodać, że wykonujemy usługę również jako odrębne zlecenie - jednorazowy projekt.

Orientacyjna cena

Cena pozycjonowania Abonament

Na koszt pozycjonowania stron wpływa tak wiele czynników, że trudno zastosować jakikolwiek schematyczny cennik, dlatego jeżeli chodzi o pozycjonowanie cena podana powyżej jest poglądowa, również przy opłatach abonamentowych. Kwoty należy więc traktować orientacyjnie.

Najważniejsze czynniki mające wpływ na koszty promocji to jakość strony internetowej klienta, historia domeny, rozpoznawalność marki, a także konkurencyjność pod względem ilościowym i jakościowym. Dla przykładu: pozycjonowanie strony dla klienta świadczącego usługi na rynku lokalnym jest tańsze niż promocja firmy działającej w trudnej branży w skali ogólnopolskiej, ponieważ pakiety cenowe są przeliczane na roboczogodziny. Projekty wymagające niewielkiego wkładu czasowego są zdecydowanie tańsze od projektów wymagających dużej ilości czasu i środków.

Niskie koszty i szeroki zakres działań

Korzystne pakiety cenowe

Abonament gwarantuje lepsze i szybsze wyniki, ponieważ zabezpiecza środki na promocję strony już w początkowej fazie współpracy. Jesteśmy pewni, że cennik pozycjonowania oraz warunki współpracy jakie możemy Państwu zaproponować są najkorzystniejsze na rynku. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z Kampanie SEO była opłacalna.

Każdego dnia pracujemy nie tylko nad pozycjami słów kluczowych dla naszych klientów, ale również nad rozwojem własnych umiejętności i testowaniem kolejnych elementów algorytmu wyszukiwarki Google. Ze względu na najnowsze trendy zakres działań prowadzonych w ramach pozycjonowania stron stale się poszerza, zawiera elementy marketingu szeptanego, obsługi social media, PR, UX i wiele więcej. Wszystkie realizowane czynności wykonujemy tak, aby jak najbardziej wpasować się w kilkaset czynników będących elementami rankingowymi i zachować przy tym możliwie niskie koszty. Dbamy o to, aby cena była dla Państwa satysfakcjonująca.

Jak wybrać pakiet?

Firma Kampanie SEO oferuje przede wszystkim wysoką jakość i skuteczność. Nie walczymy ceną, najprawdopodobniej nie jesteśmy najtańszą firmą (aczkolwiek jesteśmy przekonani, że zapewniamy najwyższą jakość w tak niskiej cenie), ponieważ podejmując pozycjonowanie dla naszych klientów chcemy być pewni, że będziemy mogli osiągnąć zakładane cele. Pomożemy wybrać Państwu taki pakiet cenowy, który w naszym przekonaniu pozwoli zapewnić sukces na rynku.

Dzięki naszej pracy pomogliśmy wielu klientom

Celem realizacji zleceń z zakresu marketingu internetowego jest nie tylko uzyskanie pozycji, ale również pomoc w pozyskiwaniu kolejnych klientów za pośrednictwem stron www. Kolejni klienci generują większe przychody dla naszych klientów co pomaga rozwijać kolejne firmy. Pozycjonowanie jest jednak tylko narzędziem. Po stronie klienta jest realizacja równie trudnego zadania, czyli zadbanie o jakość własnej oferty, a także korzystny stosunek jakości do ceny. W Polsce jednym z głównych wyznaczników oceny oferty jest cena, aczkolwiek dla większości branż nie jest to czynnik najważniejszy. Równie istotne są: jakość oferowanych usług lub produktów, dostępność oraz forma przedstawienia na stronie internetowej.

W ramach naszej pracy podpowiadamy jak skonfigurować powyższe czynniki dla stron internetowych klientów, aby oferta była przejrzysta, jasna i prezentowała się w optymalny sposób. Optymalizacja stron www dotyczy nie tylko elementów SEO, ale także wielu dodatkowych aspektów odpowiedzialnych za doświadczenia użytkowników odwiedzających stronę.

Co wpływa na koszty:

  • ADRES STRONY INTERNETOWEJ - Adres strony ma duże znaczenie, może ułatwić lub utrudnić pozycjonowanie. Najważniejsze elementy adresu to odpowiednia końcówka domeny (.pl, .com, .eu), długość adresu oraz dopasowanie do pozycjonowanych fraz. Warto również unikać subdomen, które na ogół są trudniejsze do pozycjonowania.
  • HISTORIA DOMENY - Historia domeny jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na cennik pozycjonowania stron. Domeny nowe wymagają zazwyczaj większego nakładu pracy, a efekty są widoczne w nieco dłuższej perspektywie czasowej niż dla domen kilkuletnich. Zdarza się również, że domena wymaga realizacji kampanii naprawczej co zazwyczaj podnosi koszty pozycjonowania.
  • JAKOŚĆ POZYCJONOWANEJ STRONY - Strony intuicyjne, szybkie i atrakcyjne wizualnie często wymagają mniejszych środków na SEO. Dla witryn dostarczających pozytywne czynniki behawioralne dla Google wyniki są widoczne zdecydowanie szybciej. Mowa tutaj o współczynniku odrzuceń, konwersji, średnim czasie spędzonym na stronie, itd.
  • KONKURENCJA - Duża i mocna konkurencja w określonej branży może wydłużyć czas potrzebny na osiągnięcie celu. Jest to naturalny duży czynnik wpływający na koszty. Cena pozycjonowania strony jest uzależniona od jakości działań konkurencji. Aby uzyskać top10, top5 a docelowo top3 i top1 w konkurencyjnych branżach musimy poświęcić więcej czasu niż przy usługach lub produktach niszowych.
Mamy nadzieję, że informacje, które przedstawiliśmy w cenniku pozycjonowania stron okazały się dla Państwa wartościowe. Zapraszamy do kontaktu z agencją reklamową Kampanie SEO w celu uzyskania dedykowanej oferty i wyceny pozycjonowania Państwa firmy. Gwarantujemy profesjonalne oraz indywidualne podejście.

Oferta i formalności

Po otrzymaniu zapytania temat trafia do analizy do jednego z naszych biur, do Krakowa lub do Jasła. Na podstawie analizy szacujemy jaka cena pozwoli uzyskać satysfakcjonujący efekt dla klienta. Przedstawiamy cennik zawierający zazwyczaj najkorzystniejszą ofertę na rynku w kilku wariantach z płatnością za efekt.

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z bardzo krótkim okresem wypowiedzenia, aby podstawą współpracy była opłacalność, a nie wielomiesięczny kontrakt. Współpraca ma się opłacać!

Audyt strony

Realizując audyt strony internetowej badamy minimum kilkadziesiąt elementów. Zadaniem audytu SEO jest przygotowanie najważniejszych wytycznych optymalizacyjnych. Zadanie realizowane jest nie tylko na podstawie analizy strony klienta, ale również analizy całej branży, w tym również firm konkurencyjnych.

Bierzemy pod uwagę czynniki wewnętrzne oraz zewnętrze, które wpływają na pozycje i aktualne wyniki w Google. Audyt pomaga w określeniu celów krótkoterminowych i długoterminowych.

Przygotowanie optymalizacji

Na podstawie audytu przygotowujemy optymalizację strony internetowej. Nie skupiamy się jedynie na elementach kodu strony, ale również na treściach znajdujących się na poszczególnych podstronach oferty oraz stronie głównej. Warto dodać, że w cenie pozycjonowania zawarty jest również copywriting.

Pomagamy napisać dobre i konwertujące treści, uprościć ścieżkę konwersji i pomóc w pozyskaniu jak największej ilości klientów. Przygotowanie optymalizacji wymaga ogromnej wiedzy, wyczucia i doświadczenia.

Wdrożenie optymalizacji

Dzięki dobrze określonym wytycznym możemy przejść do następnego etapu, w którym następuje implementacja, czyli wdrożenie poprawek optymalizacyjnych. Najważniejsze elementy konsultujemy z klientem przed wdrożeniem, uwzględniamy poprawki i preferencje.

Wdrożenie optymalizacji jest realizowane w ramach usługi pozycjonowania i nie jest dodatkowo płatne. Posiadamy zespół, który poradzi sobie niemal z każdym rodzajem kodu.

Linkbuilding

Zazwyczaj następuje zaraz po wdrożeniu optymalizacji. Warto dodać, że realizując linkbuilding działamy etycznie. Unikamy elementów, które mogłyby wpływać negatywnie na bezpieczeństwo domeny. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest Państwa domena dlatego stosujemy sprawdzone rozwiązania.

Działania linkbuildingowe (podobnie jak optymalizacyjne) są realizowane cyklicznie, aby zapewnić maksymalnie dobre efekty i stały wzrost pozycji w wyszukiwarce Google.

Pozostałe działania

Wraz z linkbuildingiem realizujemy szereg dodatkowych działań jak na przykład: promocja marki, marketing szeptany, promocja w mediach społecznościowych, itd. zakres realizowanych czynności jest bardzo szeroki i w dużej mierze zależy od analizy konkretnej branży.

Jednym z najważniejszych działań dodatkowych realizowanych w ramach SEO jest promocja w mapkach Google wyświetlanych przy wyszukiwaniach dla lokalnych słów kluczowych.

Pozycjonowanie stron poradnik klienta i baza wiedzy na temat usług SEO

Na czym polega pozycjonowanie stron w Google?

Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie stron polega na wykonywaniu zadań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w Google oraz uzyskanie dużego ruchu organicznego. Docelowo, w większości przypadków ma to prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Polega na stałym optymalizowaniu czynników on-page (jakości strony, treści), off-page (linkowanie, promocja marki) oraz czynników behawioralnych (doświadczenia użytkowników).

Dlaczego SEO jest tak ważne?

Pozycjonowanie stron internetowych jest istotne dla każdej firmy, której zależy na dotarciu do klienta poprzez wyszukiwarki internetowe. Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z Google wyszukując słowa kluczowe związane z tysiącami różnych branż, szukając informacji oraz partnerów do współpracy. Najprawdopodobniej Państwa klienci również szukają produktów lub usług, a brak Państwa firmy w wynikach wyszukiwania jest jednoznaczny z brakiem możliwości pozyskania wielu nowych klientów. Jest to o tyle istotne, że Państwa potencjalni klienci mogą stale trafiać do firm konkurencyjnych.

Wysokie pozycje w top10 na popularne frazy dają przewagę nad konkurencją. Pozwalają dotrzeć do klienta w najlepszym możliwym czasie, czyli wtedy, kiedy szuka usługi lub produktu oferowanego przez Państwa firmę. Następstwem czego jest nie tylko wzrost sprzedaży, ale również wygenerowanie większych przychodów poprzez skuteczny marketing internetowy. Wzrost sprzedaży to nie jedyny istotny efekt pozycjonowania. Kolejne ważne aspekty to rosnąca rozpoznawalność marki oraz możliwość kreowania przekazu reklamowego i testowanie zachowań użytkowników w witrynie w odniesieniu do nowej oferty czy produktów firmy. Pozyskanie dużego ruchu pozwala na komunikację firmy z klientami oraz doskonalenie własnych rozwiązań, na przykład poprzez przeprowadzanie ankiet i zbieranie opinii klientów.

Jak realizujemy pozycjonowanie stron internetowych?

Współpraca z Kampanie SEO jest bezpieczna i skuteczna. Odbywa się na zdrowych i przejrzystych zasadach w oparciu o umowę na czas nieokreślony, ponieważ nie chcemy wiązać klientów długoterminowymi kontraktami. Podstawą współpracy jest opłacalność dla obu stron. Pozycjonowanie stron internetowych realizujemy w oparciu o bezpieczne i skuteczne techniki, które nie powodują ryzyka zafiltrowania lub możliwości spadków w Google przez nasze działania. Współpraca rozpoczyna się zazwyczaj od analizy strony oraz audytu SEO, który pozwala wychwycić najsłabsze i najmocniejsze punkty witryny klienta oraz określić plan działania oraz cele krótkoterminowe i długoterminowe.

Kolejnym etapem jest zazwyczaj optymalizacja strony, którą przygotowujemy dla każdego realizowanego projektu SEO na podstawie wcześniejszego audytu witryny. Optymalizacja trwa przeważnie do 2-3 tygodni. Zostaje wdrożona na stronę przez klienta lub przez naszych specjalistów, którzy są doskonale zorientowani niemal w każdym środowisku cms, między innymi: wordpress, joomla, prestashop, iai shop i wielu innych, w tym również autorskich systemach cms. Po wdrożeniu optymalizacji następuje etap linkbuildingu, promocji strony w sieci oraz analizy wyników oraz efektów poprzednich działań. Na podstawie analizy wyznaczamy kolejne elementy i określamy plan działań na następne tygodnie lub miesiące.

Każdy obsługiwany przez nas klient otrzymuje określoną ilość roboczogodzin specjalisty SEO, copywritera, programisty lub grafika, w zależności od dedykowanego planu prac. Każdy klient otrzymuje również opiekuna, który zarządza działaniami w obrębie danego projektu. Na każdym etapie na życzenie klienta udzielamy informacji o zrealizowanych i planowanych czynnościach w ramach współpracy.

Co nas wyróżnia: cennik, jakość, certyfikaty...?

Tym, że jesteśmy bardzo skuteczni, osiągamy cele klientów, podchodzimy do swojej pracy bardzo poważnie i rzetelnie. Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia, cały ten okres utrzymujemy naszych klientów (i siebie) na wysokich pozycjach w Google i nieustannie dążymy do generowania jak najwyższych wzrostów dla naszych partnerów biznesowych.

Staramy się poznać naszych klientów, ich ofertę oraz podejście do prowadzenia biznesu. Na bazie wytycznych klienta budujemy przekaz reklamowy zgodny z polityką jego firmy. Zależy nam nie tylko na najwyższych pozycjach, ale na podniesieniu sprzedaży.

Jak wygląda linkbuilding dla obsługiwanych projektów?

Linkbuilding jest jednym z ważniejszych elementów wpływających na pozycje strony. Pozycjonowanie stron na frazy średnio trudne i bardzo trudne wymaga intensywnych działań w obszarze linkbuildingu. Na każdym etapie należy wystrzegać się masowego kupowania linków, katalogowania, korzystania z automatycznych systemów, których celem jest pozyskanie jak największej ilości odnośników do strony. Profesjonalne podejście do procesu wymaga dużej ilości czasu i kreatywności. Szczególnie kiedy przy ograniczonym budżecie. W takich przypadkach kluczowe są kontakty, znajomość branży i ogromne doświadczenie.

W zespole Kampanie SEO znajdują się osoby, których jedynym zadaniem jest pozyskiwanie naturalnych linków do stron internetowych naszych klientów. Posiadamy własne sprawdzone metody, dużą bazę instytucji oraz portali, z którymi współpracujemy i które wspieramy na różne sposoby. Dzięki kontaktom pozyskiwanym od wielu lat nasze możliwości w tym zakresie są spore.

Czy realizujemy pozycjonowanie stron SEO z płatnością za efekt i jak to się ma do cennika?

W związku z niekorporacyjnym, indywidualnym podejściem do klienta oferujemy wiele modeli rozliczeń. Modele te są dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego klienta. Jednym z bardziej popularnych jest płatność za efekt, gdzie efektem jest prawdziwy efekt, czyli sprzedaż. Nie oferujemy płatności za pozycje poszczególnych słów kluczowych, ponieważ nie jest to efekt, o który chodzi klientowi. Pomagamy w całym procesie pozyskania klienta poprawiając każdy krok w drodze do celu, którym jest sprzedaż produktu.

Efekt jest wynikiem przejścia potencjalnego klienta poprzez kilka etapów:

  • Przyciągnięcie uwagi, w którym pomaga pozycjonowanie stron www. Na tym etapie chcemy dotrzeć do klienta szukającego usługi lub produktu. Przyciągamy jego uwagę poprzez opis w wynikach wyszukiwania przygotowany przez profesjonalnego copywritera. Opis zawiera często tzw. call to action, czyli zachęcenie do wejścia na stronę.
  • Zainteresowanie produktem. Tutaj przydają się wartościowe opisy, treści, zdjęcia przedstawiające produkt. Ogólnie wszystko, co może interesować potencjalnego kupującego. Warto wymienić również funkcje produktu lub zakres działań przy realizacji sprzedawanej usługi.
  • Wywołanie chęci posiadania produktu, na tym etapie ważne jest przedstawienie zalet oraz wartości produktu lub korzyści wynikające ze skorzystania z usługi. Warto pokazać jak oferta pomogła innym klientom. Na tym etapie zawsze sprawdzają się opinie klientów, którzy już dokonali zakupu. Kolejna opcja to opublikowanie przychylnych opinii ekspertów z branży.
  • Podjecie decyzji o zakupie, czyli moment, w którym dochodzi do sprzedaży. Jeżeli wszystkie poprzednie kroki zostały zrealizowane prawidłowo to współczynnik konwersji jest na wysokim poziomie i można powiedzieć, że marketing internetowy i pozycjonowanie stron sprawdziło się w tym przypadku doskonale.

Jak długo trzeba czekać na wyniki?

Promocja firmowej strony internetowej z nami oznacza zarówno dużą skuteczność jak i szybkie osiąganie celów, a co za tym idzie wynik w możliwie najkrótszym czasie. Wynik jest kwestią czasu. Klienci często pytają o to jak długo trzeba na ten wynik czekać. Niestety nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi, ale na wczesnym etapie współpracy można określić ile potrwa osiągnięcie celu klienta, a także osiągnięcie pierwszych sukcesów w postaci pojawienia się poszczególnych podstron na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.

Wiele zależy od tego, z którego punktu zaczynamy. W niektórych przypadkach jesteśmy w stanie zapewnić pierwsze wyniki w ciągu kilkunastu dni, natomiast zdarzają się projekt (szczególnie przy bardzo trudnych branżach) gdzie trwa to kilka miesięcy. Prognoza dotycząca osiągnięcia pierwszych wyników oraz celu jest realizowana na pierwszym etapie współpracy lub na etapie przygotowania oferty.

Pozycjonowanie stron samemu - czy warto?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna. Pozycjonowanie stron samemu, czy na własną rękę ma sens jeżeli mamy podstawową wiedzę na temat kodowania stron, programowania, optymalizacji, UX, a także dużo wolnego czasu, który pozwoli codziennie śledzić najnowsze trendy w kwestii SEO. W większości przypadków realizacja SEO lub SEM samodzielnie nie jest optymalna, ponieważ lepiej poświęcić ten czas na rozwój własnej oferty, jakości usług i rozwijanie biznesu. Przy jednoosobowych działalnościach gospodarczych czas zainwestowany w naukę SEO może się opłacić.

Portfolio pozycjonowanie stron w Google - Przykłady kampanii

Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych projektów z informacją kiedy rozpoczęło się pozycjonowanie stron i jak nasza praca przełożyła się na ruch organiczny z Google.

pozycjonowanie portfolio

Pozycjonowanie w Google dla klienta B2B

Wykres przedstawia początkowy etap działań dla klienta. Na przestrzeni kilkudziesięciu dni można zaobserwować systematyczny wzrost widoczności i ruchu z Google. Wykres typowy dla firmy działającej w sektorze B2B, gdzie największy ruch jest generowany w dni robocze.

SEO dla projektu ogólnopolskiego

Pozycjonowanie ogólnopolskiego portalu w Google

Wykres przedstawia działania dla portalu o zasięgu ogólnopolskim, gdzie seria kilkudziesięciu poprawek optymalizacyjnych może dać wyniki już w początkowej fazie współpracy. W tym konkretnym przypadku można było zapewnić bardzo szybki wzrost w krótkim czasie ze względu na doskonałą współpracę z klientem.

promocja dla klienta lokalnego

Kampania firmy działającej w skali lokalnej

Przykład dotyczy działań dla klienta rozpoczynającego przygodę z marketingiem internetowym. W tym przypadku klient posiada nową domenę bez żadnej historii, nie zaindeksowaną w Google. Właśnie została uruchomiona nowa strona. Wykres widoczności i ruchu na przestrzeni pierwszego miesiąca współpracy powinien wyglądać podobnie do przedstawionego przykładu. Pozycjonowanie stron Google dla nowych tematów jest często najtrudniejsze, zaczynając od podstaw musimy się przygotować na czekanie na najdłuższy okres oczekiwania na spektakularne efekty, ale już w początkowej fazie współpracy można obserwować stały przyrost ruchu.

marketing internetowy big brand

Kampania dla klienta ze znaną marką

Wykres przedstawia działania prowadzone dla klienta o bardzo rozpoznawalnej marce. W tym przypadku klient trafia do nas na etapie, gdzie niemal 100% wyszukiwań pochodzi z fraz brandowych - związanych z nazwą firmy lub adresem strony internetowej. W kolejnych krokach, po kolejnych optymalizacjach poprawiamy podstrony z produktami i usługami generując coraz większy ruch pochodzący ze słów kluczowych typowo sprzedażowych, czyli produkty oraz usługi.

Często zadawane pytania

Ile godzin pracy jest w poszczególnych pakietach pozycjonowania strony?

Zazwyczaj oferujemy klientom 3 przykładowe pakiety zawierające różną ilość godzin pracy w ramach dedykowanego zakresu działań. Ilość roboczogodzin zależy wysokości abonamentu. Zazwyczaj koszt roboczogodziny waha się w granicach 50-80 zł w zależności od rodzaju podejmowanych działań. Przykładowo przy abonamencie rzędu 1000 zł netto można przyjąć około 15-20 godzin pracy nad projektem miesięcznie.

Inną kwestią jest ilość roboczogodzin potrzebnych na osiągnięcie celu klienta. Ta jest szacowana na etapie przygotowania dedykowanej oferty. Wyższy abonament oznacza więcej czasu jaki możemy przeznaczyć na temat, a także szybsze efekty pozycjonowania danej strony internetowej. Cennik pozycjonowania i przykładowe pakiety cenowe są widoczne u góry strony. Cena jednej roboczogodziny zależy od rodzaju czynności, przydzielonego specjalisty oraz wysokości abonamentu.

Certyfikaty i gwarancja

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, co świadczy o naszej wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Posiadamy również certyfikaty Google Analytics oraz każdy możliwy certyfikat na poziomie podstawowym i zaawansowanym z obsługi kampanii PPC. Gwarancja dotyczy rzetelności realizowanych usług, natomiast ciężko zagwarantować osiągnięcie określonego wyniku dla konkretnego słowa kluczowego. Gwarancja wyniku jest o tyle problematyczna, że jest wiele czynników niezależnych od agencji SEO, wśród nich działania klienta oraz osób trzecich. Nie można zapominać o fakcie, że konkurencja również inwestuje w pozycjonowanie stron internetowych. Współpracując z nami maksymalizują Państwo szanse odniesienia sukcesu i minimalizują ryzyko.

Pozytywne opinie klientów oddają jakość oferowanych przez nas usług. Cieszymy się, że pomagamy i towarzyszymy Państwu w drodze do osiągnięcia celów i sukcesu. Możemy pochwalić się sukcesami niemal w każdej branży. Promujemy i pozycjonujemy strony internetowe małych, średnich i dużych firm. Dbamy przy tym, aby cennik pozycjonowania był najkorzystniejszy w branży. Zależy nam, aby współczynnik ROI, czyli zwrot z Państwa inwestycji był możliwie najwyższy. Agencja reklamowa Kampanie SEO gwarantuje profesjonalną współpracę oraz stosunek pozycjonowanie/cena najkorzystniejszy w branży.

Od ilu lat realizujemy pozycjonowanie stron?

Agencja interaktywna Kampanie SEO oferuje profesjonalne usługi SEO, w tym pozycjonowanie stron od ponad 10 lat. Możemy pochwalić się młodym, ale już doświadczonym zespołem, który jest ambitny i skupiony na osiąganiu celów klienta. Nasz zespół to doskonałe połączenie specjalistów od UX, optymalizacji, linkbuildingu, content marketingu oraz copywritingu. Możemy pochwalić się doskonałymi relacjami zarówno w biurze jak i poza godzinami pracy. Dzięki temu łatwiej pokonywać wszelkie przeszkody i osiągać najwyższe pozycje w Google.

Stale testujemy i analizujemy czynniki rankingowe Google badając wagę poszczególnych elementów w obrębie własnych środowisk testowych. Dzięki temu możemy skuteczne przenosić najważniejsze elementy na działania dla naszych klientów. 10 lat doświadczenia w pozycjonowaniu, certyfikaty i pełen profesjonalizm czynią z nas wiarygodnego partnera do współpracy, który pomoże osiągnąć Państwu najwyższe cele w kontekście marketingu internetowego.

Czy raportujemy działania SEM w ramach współpracy?

Raportowanie działań jest oczywiście możliwe na życzenie klienta. W wyższych pakietach cenowych (zazwyczaj w pakiecie rozszerzonym z cennika) raporty są realizowane w standardzie. Przy najniższych abonamentach, gdzie nie możemy poświęcić na określony projekt zbyt dużo roboczogodzin, staramy się wykorzystać czas maksymalnie efektywnie realizując w 100% tylko i wyłącznie działania SEO. Raportowanie w takich przypadkach byłoby nieoptymalne. Przy pakietach cenowych powyżej 2 tys zł netto miesięcznie raportowanie działań jest realizowane systematycznie, co miesiąc. Raport z wykonanych zadań jest wysyłany wraz z fakturą.

Czy w ramach pozycjonowania mam dostęp do monitoringu pozycji?

Niezależnie od pakietu otrzymują Państwo stały dostęp do monitoringu pozycji. Korzystamy z zewnętrznego oprogramowania, aby dostarczone wyniki były jak najbardziej obiektywne. Każdy klienta otrzymuje od nas unikalny login i hasło, które umożliwiają logowanie się do panelu administracyjnego oraz sprawdzenie aktualnych pozycji strony, rankingu na poszczególne słowa kluczowe, a także historii z możliwością sprawdzenia do kilku miesięcy wstecz. Panel klienta jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. 2-3 kliknięcia umożliwiają sprawdzenie pozycji o dowolnej porze, codziennie, bez żadnych ograniczeń.

Lista promowanych słów kluczowych jest ustalana na początku współpracy z każdym klientem. Podpowiadamy w zakresie wyboru optymalnych fraz, aby uzyskać jak najlepsze efekty dla klienta. Warto dodać, że monitoring bada ranking wyszukiwarki Google, nie monitorujemy Bing i innych, ponieważ posiadają zbyt mały udział w rynku, aby wysokie pozycje były dla klienta wartościowe.

W ramach pakietów monitorujemy różną ilość fraz. Dla pakietu podstawowego jest to kilkanaście słów kluczowych, dla pakietu optymalnego do kilkudziesięciu, natomiast dla pakietu rozszerzonego około 50-60 słów. Należy zaznaczyć, że nie są to wszystkie frazy, nad którymi pracujemy, ale wybrane, reprezentujące określone segmenty tematyczne. Ranking jest w ich przypadku o tyle ważny, że reprezentuje zachowanie większej grupy słów. Zazwyczaj rosnąca pozycja trudnej frazy odzwierciedla zachowanie kilkudziesięciu longtailowych odmian składających się z 3,4 lub więcej słów.

Dostęp do monitoringu jest przekazywany na początku współpracy, kiedy rozpoczynamy działania nad stroną. Ma to na celu sprawdzenie punktu wyjścia i aktualnej pozycji, z której zaczynamy. Dzięki temu klient może porównać jak kolejne działania przekładają się na wzrost ruchu oraz pozycji.

Słowa kluczowe, czyli jakie frazy wybrać?

Wybór słów kluczowych to tylko pozornie łatwe zadanie. Wymaga jednak sporo czasu oraz znajomości kilku narzędzi. Poza Planerem Słów Kluczowych wykorzystujemy Semstorm oraz Google Search Console. Często przy wyborze optymalnych fraz podpieramy się kampanią Adwords, która daje pogląd odnośnie zachowania użytkowników wyszukujących określone zwroty. Na ogół należy wybierać frazy często wyszukiwanie, a zarazem możliwie najbardziej dopasowane do Państwa oferty. Słowa kluczowe powiązane z oferowanym produktem lub usługą konwertują częściej. Im bardziej ogólne frazy, tym niższy współczynnik konwersji.

Frazy ogólne charakteryzują się niższym współczynnikiem CTR (wartość procentowa = kliknięcia / wyświetlenia w wynikach wyszukiwania Google) oraz niższym współczynnikiem konwersji (wartość procentowa = ilość telefonów i zapytań / ilość wejść na stronę). Frazy longtailowe, czyli bardziej precyzyjne, są na ogół skuteczniejsze, ponieważ osoby wyszukujące bardziej precyzyjnych zwrotów są bardziej zdecydowane na zakup - wiedzą, czego chcą. Tego typu frazy są jednak rzadziej wyszukiwane. Warto znaleźć złoty środek i połączyć pozycjonowanie fraz ogólnych i bardziej precyzyjnych.

Z jakich narzędzi korzystamy?

Profesjonalne pozycjonowanie wymaga wykorzystania wielu narzędzi wspomagających proces pozycjonowania strony internetowej. Należy zaznaczyć, że narzędzia nie zastępują pracy ludzi, ale oszczędzają czas. Dzięki temu nasz czas jest wykorzystany bardziej efektywnie. Przykłady narzędzi, z których korzystamy to: Planer słów kluczowych w obrębie konta Google Adwords, Google Speed Insights, Mobile Friendly Test, Majestic, MOZ, Semstorm, Ahrefs... oraz wiele innych. W sumie wykorzystujemy około 30. Dodatkowo korzystamy z własnych wewnętrznych rozwiązań. Narzędzia umożliwiają:

  • analizę jakości stron internetowych konkurencji
  • analizę słów kluczowych, na które pozycjonują się liderzy w branży
  • sprawdzenie najbardziej wartościowych linków konkurencji
  • analizę semantyczą treści oraz innych sygnałów rankingowych
  • sprawdzenie jakie czynniki rankingowe są najważniejsze w obrębie danej branży
  • sprawdzenie poprawności indeksowania strony internetowej
  • analizę poprawności kodu strony
  • i wiele innych.

Ręczna analiza wielu elementów często byłaby bardzo czasochłonna. Programy pozwalają na oszczędzenie czasu specjalisty i ukierunkowanie działań na czynniki, które są dla danej strony kluczowe. Zdajemy sobie sprawę, że czas jest jednym z najważniejszych elementów dla Państwa, dlatego wykorzystujemy go maksymalnie efektywnie. Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasza jakość jest na najwyższym poziomie.

Przykłady promowanych stron

Powyżej przedstawiliśmy kilka przykładów pozycjonowanych stron. Chcemy pokazać jak działania przekładają się na ranking stron www. Proszę zwrócić uwagę, że wybraliśmy projekty, dla których rozpoczęliśmy pracę na różnych etapach. Prezentujemy zarówno nowe strony jak i domeny z historią. Wykresy przedstawiają ruch organiczny generowany z Google.

Czy wdrożenie optymalizacji jest dodatkowo płatne?

W większości przypadków, poza przygotowaniem optymalizacji, zajmujemy się również wdrożeniem wytycznych naszych specjalistów. Na ogół nie jest to dodatkowo płatne. Zdarzają się jednak przypadki, kiedy aktualny kod strony lub zastosowane rozwiązanie nie pozwalają na bezproblemową modyfikacje. W takich przypadkach proponujemy kompleksową przebudowę kodu, która może być dodatkowo płatna w przypadkach gdy nie zmieścimy się w czasie zarezerwowanym dla danego projektu. Wszelkie rozwiązania są konsultowane z klientem, a dodatkowe usługi świadczymy w najniższych możliwych cenach.

Przy każdym projekcie to klient decyduje po czyjej stronie jest wdrożenie optymalizacji. Może być realizowane zarówno przez nas, przez klienta, jak i przez webmasterów obsługujących firmę klienta. W przypadku, kiedy wdrożenie leży po stronie klienta służymy pomocą na każdym etapie wdrożenia. Posiadamy elastyczne podejście do współpracy, dopasowujemy się do oczekiwań klienta.

Jakie dane są niezbędne do wdrożenia optymalizacji strony?

Aby wdrożyć korekty optymalizację potrzebujemy na ogół: dostępu do panelu administracyjnego strony (systemu CMS) oraz dostępu do serwera ftp (aby móc dokonać ewentualnych korekt w plikach). W niektórych przypadkach niezbędny jest dostęp do bazy danych lub panelu administracyjnego serwera, co umożliwia na przykład wdrożenie certyfikatu ssl (https://) odpowiadającego za szyfrowanie danych przesyłanych pomiędzy stroną internetową a użytkownikiem. Ponadto niezbędne będzie przekazanie uprawnień administracyjnych do Google Search Console oraz Google Analytics.

W niektórych przypadkach, kiedy przekazanie powyższych danych jest niemożliwe współpracujemy z administratorem strony www lub firmą obsługującą witrynę, aby dopilnować proces wdrożenia optymalizacji i upewnić się, że wszystko jest skonfigurowane jak należy. Optymalizacja ma na celu korektę strony w taki sposób, aby zadbać o możliwie jak najwięcej czynników rankingowych.

Czy realizujemy również tworzenie stron i sklepów internetowych?

Tak, uzupełniliśmy nasze usługi o tworzenie stron www. Współpracujemy przy tym z najlepszymi grafikami i programistami w Polsce. Oferujemy realizacje stron i sklepów online na najwyższym poziomie. Celem jest dostarczenie klientowi produktu, który będzie intuicyjny, łatwy w obsłudze, bezpieczny i przyjazny pod kątem pozycjonowania. Przywiązujemy dużą uwagę do praktycznych aspektów, w tym również możliwości korzystania z wszystkich dostępnych rozwiązań marketingowych Google i nie tylko. Strony www są wyposażone w autorski CMS, który daje gwarancję bezpieczeństwa i możliwość zarządzania treścią strony w dowolnym czasie.

Poradnik i baza wiedzy o innych usługach SEM

Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych usług z zakresu SEM, które doskonale uzupełniają pozycjonowanie stron www. Kompleksowe działania skupione na marketingu w wyszukiwarkach internetowych zawierają się w pojęciu SEM (Search Engine Marketing).

Google Adwords

Rodzaj reklamy, z którym wszyscy spotykamy się na co dzień korzystając z wyszukiwarki Google. Adwords to reklamy znajdujące się ponad lub pod wynikami organicznymi. Oznaczone jako reklama. Co ciekawe około połowa użytkowników nie odbiera ich w kategorii reklam, ponieważ wyglądają bardzo podobnie do wyników organicznych. Klienci korzystający z tego rozwiązania płacą w formie PPC (Pay Per Click), czyli za każde kliknięcie. Koszt kliknięcia zależny jest od wielu czynników. Więcej na temat:

Remarketing

Element zawierający się ramach kampanii Adwords. Polega na wyświetlaniu reklam osobom, które już wcześniej odwiedziły Państwa stronę. Odwiedzenie strony powoduje zapisanie adresu komputera do listy remarketingowej. Lista remarketingowa danej kampanii rozszerza się z każdym nowym unikalnym użytkownikiem na promowanej stronie. Jeżeli użytkownicy zapisani na liście remarketingowe odwiedzą jakiekolwiek strony korzystające z Adsense (sieć reklamowa Google) zobaczą Państwa reklamę. Dzięki temu pozyskujemy więcej powracających użytkowników (returning visitors) na stronie internetowej klienta. Jest to ważnie nie tylko z marketingowego punktu widzenia, ale również pod kątem SEO, ponieważ powracający użytkownicy są jednym z czynników rankingowych. Z tego względu często sugerujemy klientom korzystanie z remarketingu jako wsparcie działań SEO.

Merchant Center - zakupy Google

Kolejna forma reklamy Google. Dedykowana jedynie dla sklepów internetowych z możliwością zamówienia online. Zakupy Google są bardzo skuteczne z kilku względów, z których najważniejsze to możliwość pokazania produktu już na etapie wyszukiwania, pokazanie ceny, nazwy sklepu i nazwy produktu obok zdjęcia. Osoba, która decyduje się na kliknięcie zna już ofertę, dlatego współczynnik konwersji jest na bardzo wysokim poziomie. Ruch generowany przez GMC pochodzi często z fraz longtailowych. Google dobiera słowa kluczowe automatycznie. Na tą chwilę nie ma możliwości manualnego wyboru fraz, na które chcemy wyświetlać produkty.

Copywriting

Czyli pisanie treści na strony internetowe. Tworzenie contentu jest realizowane w ramach działań SEO lub jako dodatkowa usługa. W ramach copywritingu rozumiemy tworzenie tekstów: opisujących ofertę klienta, informację o firmie klienta, opisów kategorii oraz podkategorii w sklepach internetowych oraz produktów w sklepach online. Pozycjonowanie stron wymaga wsparcia profesjonalnych copywriterów, którzy tworzą treść z myślą o użytkowniku. Ważne, aby treści publikowane w Państwa witrynie były czytelne, przekazywały dużą wartość merytoryczną oraz rzetelnie przedstawiały oferowane produkty lub usługi. Dzięki takiemu podejściu klienci chętniej będą dokonywać zakupów i wracać w celu ponownego skorzystania z oferty.

Content Marketing

Realizacja content marketingu jest realizowana w przypadku kiedy klient decyduje sią na najwyższy pakiet z cennika SEO. Polega na pisaniu artykułów tematycznych/branżowych generujących ruch. Dzięki temu możemy pozyskiwać osoby będące na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Content marketing można realizować na wiele sposobów, na przykład w formie: bloga, poradnika, działu FAQ, itd. Dzięki wartościowym artykułom oraz generowaniu dużego ruchu poprawiamy ogólną ocenę domeny (tzw. quality score) co ma przełożenie na ranking na frazy typowo sprzedażowe. W naszym zespole posiadamy kilku copywriterów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dzięki temu dostarczane przez nas usługi to najwyższy posiom w przystępnej cenie.

Co jest potrzebne aby skorzystać z naszych usług?

Punktem wyjściowym jest posiadanie własnej strony internetowej. Własna witryna umożliwia nie tylko promocję w Google, ale również korzystanie z innych elementów SEM oraz marketingu internetowego. Trzeba też pamiętać, że strony www mają wiele innych funkcji. Pełnią rolę informacyjną, promocyjną oraz wizerunkową. Witryna jest często pierwszym kontaktem klienta z firmą i w wielu przypadkach jakość ma wpływ na współczynnik konwersji. Profesjonalne strony internetowe są łatwiejsze w promocji, ponieważ dostarczają pozytywne sygnały behawioralne Google. Wyszukiwarki monitorują zachowanie użytkowników wewnątrz witryn i na tej podstawie oceniają wartość.

Jeżeli są Państwo zainteresowani skuteczną promocją - Zapraszamy do kontaktu!
Przygotujemy ofertę w ciągu kilku godzin.

Ocena strony:
(4.3/5), głosów: 78

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz