Pozycjonowanie Stron www Cennik i Oferta 2019

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron www oparte o uczciwe zasady, dlaczego zatem nie wykorzystać 12-sto letniego doświadczenia specjalistów i zapomnieć o problemach z pozycjami w Google. Zdajemy sobie sprawę z ilości ofert na rynku, ale wierzymy, że docenisz korzystne ceny i najwyższą jakość usług, w tym pozycjonowanie oferowane przez Kampanie SEO.

Zobacz cennik Zapytaj o ofertę
 

Zapytaj o bezpłatną, indywidualną ofertę pozycjonowania strony internetowej i zrób krok w kierunku sukcesu Twojej firmy. Wykorzystaj z nami potencjał marketingu online, a w szczególności wyszukiwarek do skutecznej promocji produktów i usług, popraw pozycje strony w wynikach wyszukiwania.

 
 

Przykładowe pakiety cenowe, czyli ile kosztuje pozycjonowanie

 

już od
590 zł

netto/miesięcznie

Pakiet PODSTAWOWY

Polecany dla małych firm

  • Pozycjonowanie kilku do kilkunastu fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Linkbuilding - pozyskiwanie linków
  • Analityka
  • Promocja w Mapach Google
  • Copywriting
  • Content Marketing
  • Systematyczne planowanie strategii
  • Raportowanie działań
  • Ilość godzin specjalistów w ramach pakietu: 4-5

już od
890 zł

netto/miesięcznie

Pakiet OPTYMALNY

Polecany dla średnich firm

  • Kilkadziesiąt fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Linkbuilding
  • Analityka
  • Promocja w Mapach Google
  • Copywriting
  • Content Marketing
  • Systematyczne planowanie strategii
  • Raportowanie działań
  • Ilość godzin specjalistów w ramach pakietu: 7-10

już od
1190 zł

netto/miesięcznie

Pakiet ROZSZERZONY

Polecany dla dużych firm oraz trudnych branż

  • Kilkaset fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Linkbuilding
  • Analityka
  • Promocja w Mapach Google
  • Copywriting
  • Content Marketing
  • Systematyczne planowanie strategii
  • Raportowanie działań
  • Ilość godzin specjalistów w ramach pakietu: 15-20

Główna różnica pomiędzy pakietami to ilość roboczogodzin specjalisty przeznaczonych na obsługę projektu. Oferta oraz strategia SEO tworzona jest w sposób pozwalający uzyskać najlepszy efekt w postaci pozycji w wynikach wyszukiwania w przystępnym budżecie.

Co to jest pozycjonowanie stron www?

Usługa, której celem jest pozyskanie ruchu organicznego z wyszukiwarek internetowych (w tym Google) dla strony internetowej, pozyskanie klientów i zwiększenie sprzedaży. Proces pozycjonowania składa się z wielu elementów, wśród nich: audyt SEO, optymalizacja oraz linkbuilding. W każdym z tych elementów, nasza agencja SEO posiada odpowiednie zasoby, aby wypromować Twoją stronę internetową. Wiele przydatnych informacji znajdziesz w przewodniku Google oraz tutaj.

Brak długoterminowej umowy

Promocja strony internetowej z Kampanie SEO to brak długoterminowej umowy. Współpraca ma się opłacać, dlatego przywiązujemy ogromną uwagę do rentowności świadczonych usług.

Takie podejście daje partnerom poczucie bezpieczeństwa i komfortu, i motywuje nasz zespół do zapewnienia skuteczności już od samego początku i na każdym późniejszym etapie.

Strategia i systematyczne raporty

Stworzenie skutecznej strategii pozycjonowania pozwala wyznaczyć efektywny harmonogram prac, oprzeć go o wynik szerokiego audytu witryny oraz cele sprzedażowe (KPI) biorąc pod uwagę dostępny budżet przeznaczony na optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Regularne raporty z Search Console, prowadzonych akcji linkbuildingowych (raporty linków przychodzących) i optymalizacji pomagają naszym Partnerom być na bieżąco z postępem prac i uczestniczyć w procesie na tyle, na ile mają ochotę.

Każda strona i klient posiada dedykowanego opiekuna, który jest gotowy udzielić wyczerpujących informacji dotyczących strategii, harmonogramu i celu wykonywanych czynności.

Jaka inwestycja jest niezbędna do promocji witryny i uzyskania ruchu na stronie?

Skuteczne promowanie serwisu w wyszukiwarkach wymaga specjalistycznej wiedzy, systematycznej optymalizacji i działań link buildingowych. Praca nad wartościowymi słowami kluczowymi zaczyna się już od kilkuset złotych miesięcznie w formie abonamentowej. Targetując trudne frazy posiadające sporą konkurencję, trzeba liczyć się z większym wydatkiem.

Pozycjonowanie witryny w skład której wchodzi strona główna i kilka podstron zawierających podstawowe informacje o usługach wymaga relatywnie mniej pracy niż przy promocji rozbudowanej strony w Google. Jeżeli prowadzisz małą firmę, pozycjonowanie ciągle będzie w przystępnej cenie.

 

Marketing internetowy w skali lokalnej, ogólnopolskiej i globalnej

Promocja lokalna, ogólnopolska i globalna:

 

Frazy lokalne

Lokalna promocja strony internetowej firmy to praca nad pozycją zarówno w wynikach tradycyjnych jak i w mapach Google (pozycjonowanie wizytówek Google) - Google Moja Firma czy jak kto woli Google My Business, które pojawiają się dla większości fraz kluczowych zawierających słowa związane z geolokalizacją.

Frazy ogólnopolskie

Strona internetowa promowana w skali ogólnopolskiej w wyszukiwarce Google wymaga innej strategii i zazwyczaj szerszej formy link buildingu opartej o pozyskiwanie naturalnych linków. W tym segmencie znajdzie się większość ecommerce oraz firmy, dla których strona internetowa to jeden z podstawowych kanałów komunikacji z klientami. Zapewnimy optymalne efekty  realizując dla klienta pozycjonowanie sklepu internetowego.

Marketing w skali globalnej

Promocja globalna często wymaga większej inwestycji i bardziej zaawansowanych działań na stronie i poza nią. Warto podkreślić, że oferujemy usługę pozycjonowania, a także zestaw działań SEM również za granicą, szczególnie na rynkach anglojęzycznych.

 

Nagrody, Wyróżnienia i Certyfikaty, wiemy czym jest pozycjonowanie

Kampanie SEO to Certyfikowany Partner Google, posiadający wszystkie możliwe Certyfikaty Google na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym, a także Certyfikat Google Analytics.

Wielokrotne wyróżnienia w ogólnopolskich konkursach i zestawieniach najlepszych agencji SEO w Polsce.

Agencja została nagrodzona statuetką "Osobowości i Sukcesy 2018", wręczoną na gali za "Sukces Roku w Marketingu Internetowym".

Pracownicy firmy prowadzą szkolenia prelekcje i szkolenia, biorą udział w konferencjach, oraz cyklicznych webinarach.

 
 

Google Analytics – czyli analiza Data-driven

Marketing internetowy powinien być oparty o decyzje podejmowane na podstawie zestawów danych. Weryfikacja efektów kampanii i korekta strategii zapewniają efektywne wykorzystanie budżetu. Wskazówki optymalizacyjne dla witryny przesyłane są nie tylko na podstawie 12 letniego doświadczenia, ale także na bazie analizy konkurencji w wyszukiwarce internetowej, w wynikach organicznych.

 
 

Cennik "płatność za efekt" i "abonament" dla firm

Wysyłając prośbę o przygotowanie oferty współpracy, otrzymasz do wyboru kilka wariantów rozliczeń opartych na płatności za efekt oraz cenie abonamentowej. Często wybieranym przez klientów rozwiązaniem są modele hybrydowe. Przygotujemy dla Ciebie kilka opcji dopasowując cennik i warunki współpracy indywidualnie, aby zaoferować maksymalne korzyści i efekt w jak najniższej cenie. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy najszybsze tempo i szybkie uzyskanie efektu w postaci wysokich pozycji w Google dla najważniejszych fraz, co przy pozycjonowaniu jest kluczowe.

Ze względu na bardzo dynamiczny rozwój algorytmu wyszukiwarek, w ramach działań opartych o formę abonamentową prowadzone jest wiele dodatkowych czynności wpływających nie tylko na uzyskanie top10, ale również top5 i top3 dla całych segmentów słów kluczowych.

W opcji kompleksowej obsługi marketingowej, prace dla klientów obejmują nie tylko Google, ale również portale branżowe, instytucje i inne możliwe miejsca, które pozwalają skutecznie pozycjonować i wspierać promocję marki. Strategie ukierunkowane są na osiągnięcie relatywnie szybkiego efektu. Dzięki nieszablonowym działaniom, dobrym praktykom i kreatywności gwarantujemy najlepsze wyniki za najniższą cenę.

 
 

Dlaczego warto współpracować z nami współpracować - 12 powodów

 
1

Szeroki zakres działań obejmujący nie tylko pozycjonowanie, ale również inne elementy SEM i marketingu internetowego, jak reklamę Google Adwords, Content Marketing, obsługę fanpage na facebook, marketing szeptany oraz wiele innych elementów wpływających zarówno na świadomość marki oraz wysokie pozycje w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania Google.

2

Ponad 12-sto letnie doświadczenie w realizacji SEM. Przeprowadzone ponad 500 skutecznych kampanii w internecie. Na bazie doświadczenia osiągane lepsze i bardziej stabilne efekty w postaci wysokich pozycji, które przekładają się na większą ilość kliknięć, odwiedzin witryny, a także konwersji.

3

Stosowanie skutecznych, etycznych i bezpiecznych metod eliminuje ryzyko związane z ewentualnymi filtrami i karami Google. Odpowiedzialne podejście do pozycjonowania to gwarancja spokoju dla Ciebie i poczucie pewności, że współpracujesz z profesjonalistami.

4

Zespół zajmujący się pozycjonowaniem składa się z ekspertów lubiących swoją pracę, pasjonatów, dla których osiąganie celów klienta jest frajdą i motywacją do dalszej efektywnej pracy. Zawsze służymy pomocą.

5

Indywidualny opiekun dba o kontakt i wymianę informacji pomiędzy klientem a całym zespołem. Opiekun jest specjalistą, który aktywnie uczestniczy w działaniach, ponadto jest zawsze na bieżąco w kwestii aktualnych i planowanych zadań.

6

Cena usługi jest relatywnie niska. Porównując jakość do kosztów –Jesteśmy bezkonkurencyjni na rynku. Darmowa wycena już w kilka godzin od kontaktu.

7

Copywriting i Content Marketing, czyli pisanie tekstów. W razie potrzeby, przygotowane zostaną nie tylko wskazówki optymalizacyjne, ale również treści strony internetowej.

8

Brak długoterminowej umowy bez wielomiesięcznych okresów wypowiedzenia jest standardem dla stosowanego modelu biznesowego. Klienci współpracują z nami długoterminowo ze względu na wyniki i generowane zyski.

9

Elastyczne podejście do współpracy czyni ofertę wyjątkową. Nie stosowana jest realizacja usługi na masową skalę. Poznanie każdego klienta, jego potrzeb i oczekiwań, pozwala pracować efektywnie i utrzymać świetne relacje.

10

Specjaliści są do dyspozycji klientów w całej Polsce. Ponadto zapraszamy do oddziałów lokalne: Warszawa, Kraków, Katowice

11

Dostęp do popularnych narzędzi wspierających analizę i pracę specjalistów. Często również autorskie narzędzia tworzone pod konkretny cel.

12

Każda strona posiada stały monitoring pozycji. W pozycjonowaniu strony ważne jest codzienne monitorowanie pozycji na poszczególne słowa kluczowe i frazy.

 

Kompleksowe działania - poniżej pozostałe usługi w ramach marketingu internetowego

  • Linki sponsorowane, Google Ads (dawniej: Adwords) - Obsługa kampanii Google Ads w sieci reklamowej, sieci wyszukiwania, a także zakupy Google (czyli: Merchant Center). W ramach Ads realizowany jest również remarketing. Działania wykonywane dla stron www firmowych, sklepów online, portali i innego rodzaju serwisów. Zakres usług obejmuje konfigurację, optymalizację oraz obsługę. Celem jest uzyskanie wysokiego współczynnika zwrotu inwestycji (ROI) i generowania zysku dla kontrahenta.
  • Obsługa Fanpage na Fb i w innych Social Media - Kompleksowe prowadzenie profili Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin czy YouTube. W ofercie zarówno obsługa (tworzenie postów, informacji, infografik), jak i promocja z wykorzystaniem płatnych kampanii reklamowych targetowanych do określonej grupy docelowej na podstawie wielu czynników demograficznych.
  • Audyty - Audyty witryn internetowych realizowane są standardowo dla każdego nowego klienta. Każdy z nich zawiera analizę do kilkuset czynników. Profesjonalny audyt pomaga w szybszym osiągnięciu efektów, a Państwu w podjęciu właściwej decyzji o zakresie współpracy.
  • Pisanie tekstów na strony internetowe i Content Marketing - Profesjonalny copywriting jest jednym z podstawowych elementów oferty. Pisanie tekstów jest realizowane przez copywriterów z doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Zajmujemy się również kompleksowym Content Marketingiem, w oparciu o analitykę dużych zestawów danych przygotowywana jest strategię działania oraz tworzone artykuły spełniające cele klienta.
 

Przygotowanie oferty, analiza witryny oraz wstępny audyt

Każde zapytanie, które trafia do agencji kierowane jest do specjalisty w celu przygotowania wstępnego audytu oraz wyceny. Specjaliści weryfikują nie tylko konkurencyjność branży, ale również witrynę potencjalnego klienta i konkurentów.

Witryna analizowana jest pod kątem wielu czynników jak: jakość, szybkość ładowania, nawigacja, nagłówki, struktura menu, meta (title, description, itd.), treści na stronie. Sprawdzane jest, czy użytkownik nie będzie miał problemów ze znalezieniem oferty, a także liczby odwiedzin i widoczność w wynikach organicznych. Weryfikowane są też kliknięcia z Google i wiele więcej.

Zazwyczaj cały proces nie trwa dłużej niż kilka godzin. Oferty pozycjonowania wraz z dokładnym kosztorysem wysyłane są zazwyczaj tego samego lub kolejnego dnia roboczego.

Opinie i referencje


Polecam. Świetny kontakt z klientem. Firma prowadziła dla nas kampanię Google Ads, dbając o stałą optymalizację i efektywność kampanii.

Kamila Jasinska
StudioCB


Jako itCraft pracujemy z Kampaniami już od dłuższego czas. Chociaż dzielą nas kilometry, czujemy się, jakbyśmy pracowali biurko w biurko. Kampanie SEO to świetny partner biznesowy. Dziękujemy za współpracę!

Paulina Chmielewska
ItCraft


Polecam. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolony z wzrostu sprzedaży w moim sklepie internetowym. Firma godna polecenia.

Jarosław Bialecki
Citycosmetics

 

Co wpływa na koszty?

  • HISTORIA DOMENY - jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na cennik pozycjonowania stron internetowych. Domeny nowe wymagają zazwyczaj większego nakładu pracy, a efekty są widoczne w nieco dłuższej perspektywie czasowej niż dla domen kilkuletnich.
  • JAKOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ - Strony intuicyjne, szybkie i atrakcyjne wizualnie często wymagają mniejszych środków na SEO. Dla witryn dostarczających pozytywne czynniki behawioralne dla Google wyniki są widoczne zdecydowanie szybciej. Mowa tutaj o współczynniku odrzuceń, konwersji, średnim czasie spędzonym na stronie internetowej, itd.
  • KONKURENCJA - Duża i mocna konkurencja w określonej branży może wydłużyć czas potrzebny na osiągnięcie celu. Jest to naturalny duży czynnik wpływający na koszty. Cena pozycjonowania strony jest uzależniona od jakości działań konkurencji. Aby uzyskać top10, top5 a docelowo top3 i top1 w konkurencyjnych branżach musimy poświęcić więcej czasu niż przy usługach lub produktach niszowych.
 
 

Zakres Usług

Z roku na rok, pozycjonowanie stron internetowych ewoluuje i wymaga coraz szerszych umiejętności. Czasy, kiedy usługi pozycjonowania oscylowały jedynie wokół optymalizacji treści oraz linków minęły bezpowrotnie. Rok 2019 nie jest pod tym względem wyjątkowy, dlatego na bieżąco rozwijany jest zestaw możliwości i narzędzi, aby zapewnić najlepszą skuteczność na rynku, najszerszy zakres fraz długiego ogona, odpowiednią widoczność.

Realizując pozycjonowanie, można podzielić działania na trzy segmenty, a każdy z segmentów to nieograniczone możliwości. Część procesu pozycjonowania odbywa się poza witryną klienta, aby zapewnić kompleksowy zestaw sygnałów rankingowych, które przełożą się na lepsze wyniki.

 

Optymalizacja Strony

Na podstawie analizy konkurencji, naturalnych wyników wyszukiwania, analityki oraz audytu strony www przygotowana jest optymalizację dotyczącą elementów on-site, czyli: treści, składnia, jakość kodu, obsługa na urządzeniach mobilnych i wiele innych. Optymalizacja uwzględnia nie tylko aktualny stan i dane zawarte w Google Search Console czy Google Analytics, ale przede wszystkim cele klienta.

Na bazie doświadczenia pomagamy napisać treści, które pomogą przedstawić Państwa ofertę i przełożą się na wzrost współczynników konwersji.

Link Building

Realizując linkbuilding prowadzone są działania z pominięciem elementów, które mogłyby wpływać negatywnie na bezpieczeństwo domeny. Stosowane są sprawdzone rozwiązania.

Na bazie 12-sto letniego doświadczenia stworzona strategia link buildingu polega na wykorzystaniu aktualnych zasobów oraz pozyskiwaniu nowych. Działania linkbuildingowe (podobnie jak optymalizacyjne) są realizowane cyklicznie, aby zapewnić efekt i stały wzrost widoczności w Google. Pozyskiwanie wartościowych linków jest bardzo istotne w pozycjonowaniu stron.

SXO i pozostałe działania

Przywiązywana jest dużą uwaga do doświadczeń użytkownika odwiedzającego witrynę partnera. Treści tworzone są i prezentowane w taki sposób, aby udzielić wartościowych, wyczerpujących i konkretnych informacji.

Autorytet domeny czy marki to również praca poza stroną, dlatego w szerokim wachlarzu wykonywanych operacji znajdują się elementy marketingu szeptanego, pozyskiwania wiarygodnych opinii i wiele innych. Wszystkie działania są zdeterminowane na spełnienie celów oraz oczekiwań klienta.

 

Poradnik klienta – Często zadawane pytania na temat usług SEO

 
Na czym polega pozycjonowanie stron w internecie?

Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie stron polega na wykonywaniu zadań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w Google oraz uzyskanie dużego ruchu organicznego. Docelowo, w większości przypadków ma to prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Optymalizacja stron czyli SEO, czynniki on-page (jakości strony, treści), off-page (linkowanie, promocja marki), czynniki behawioralne (doświadczenia użytkowników) oraz sygnały zewnętrzne (spoza strony) w oparciu o systematyczną analitykę.

Po jakim czasie pojawią się efekty i jak sprawdzić wyniki pozycjonowania?

Efekty pracy pojawiają się zazwyczaj już po kilku-kilkunastu dniach od wdrożenia pierwszej optymalizacji. Osiągnięcie najwyższych pozycji na najtrudniejsze słowa kluczowe (top 10) jest jednak dłuższym procesem i jest uwarunkowane dodatkowymi zmiennymi jak: jakość i liczba firm konkurencyjnych, lokalnej lub ogólnopolskiej skali działań, sprawnego procesu komunikacji, decyzyjności klienta.

Wyniki pozycjonowania można sprawdzić na wiele sposobów. Najbardziej oczywiste to wzrost aktywności potencjalnych klientów (zapytania, telefony, zakupy produktów). Udostępniamy dostęp do niezależnego monitoringu pozycji wybranych fraz, aby można było weryfikować postęp z dnia na dzień. Ponadto zachęcamy do weryfikacji Google Analytics oraz Google Search Console, gdzie obserwujemy jak pozycjonowanie przekłada się na widoczność i ruch organiczny.

Czy wysyłacie raporty z działań?

Oczywiście. Każda złotówka płacona przez klienta jest przeznaczana na określone zadania. Przedstawiamy raporty z realizacji działań, wyniki, a także zakładany plan na kolejny przedział czasowy.

Ile kosztuje SEO?

Cena jest uzależniona od ilość czasu pracy specjalistów, który jest niezbędna do osiągnięcia KPI (celu klienta). Przygotowując ofertę analizujemy mnóstwo danych i oceniamy ile czasu należy przeznaczyć, aby osiągnięcie planu było możliwe. Ceny pozycjonowania lokalnego zaczynają się od kilkuset złotych miesięcznie.

Ile trwa współpraca z agencją?

Jest to proces stały, który można rozpocząć, wstrzymać lub wznowić w zależności od preferencji. Zadaniem każdej agencji reklamowej jest zapewnienie skuteczności i rentowności, aby to klient był największym beneficjentem współpracy.

Co daje SEO i dlaczego jest tak ważne?

Skuteczne działania przekładają się na dużą widoczność w Google. Wysokie pozycje na konkurencyjne słowa kluczowe oznaczają więcej kliknięć i odwiedzin Państwa strony www. Duży ruch można monetyzować poprzez sprzedaż produktów, usług lub na wiele innych sposobów.

Pozycjonowanie stron internetowych jest istotne dla każdej firmy, której zależy na dotarciu do klienta poprzez wyszukiwarki internetowe. Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z Google wyszukując słowa kluczowe związane niemal z każdą branżą, szukając produktów, usług, informacji. Państwa klienci również korzystają z Google lub innych wyszukiwarek internetowych, a brak firmy w wynikach wyszukiwania uniemożliwia dotarcie odbiorcy, który znajduje witryny konkurencyjne.

Co nas wyróżnia: cennik, jakość, certyfikaty...?

Przeprowadzone setki skutecznych kampanii z osiągniętymi celami klientów, Ponad 12 lat doświadczenia, podczas których klienci (oraz nasza agencja) utrzymywaniu są na wysokich pozycjach w Google.

Poznajemy naszych klientów, ich ofertę oraz podejście do prowadzenia biznesu. Na bazie wytycznych klienta budujemy przekaz reklamowy zgodny z polityką jego firmy. Zależy nam na podniesieniu sprzedaży, a to osiąga się poprzez wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Pozycjonowanie stron samemu ma sens w niektórych przypadkach. W nowych firmach często pojawia się problem niskiego budżetu na marketing online, dlatego jeżeli mając wystarczająco dużo czasu, warto go poświęcić na realizację choćby drobnych elementów SEO, przygotowanie odpowiednich treści na stronę, itd. jeżeli mamy podstawową wiedzę na temat kodowania stron, programowania, optymalizacji - na pewno będzie jeszcze łatwiej. W większości przypadków realizacja marketingu online samodzielnie nie jest jednak optymalna, ponieważ lepiej poświęcić ten czas na rozwój własnej oferty, jakości usług i rozwijanie biznesu.

 

Portfolio - Przykłady kampanii

Poniżej znajduje się kilka przykładowych projektów (case study) z informacją kiedy rozpoczęło się pozycjonowanie stron i jak praca specjalistów Kampanie SEO przełożyła się na ruch organiczny z Google.

 

Pozycjonowanie w Google dla klienta B2B

Wykres przedstawia początkowy etap współpracy z klientem. Na przestrzeni kilkudziesięciu dni można zaobserwować systematyczny wzrost widoczności i ruchu z Google. Wykres typowy dla firmy działającej w sektorze B2B, gdzie największy ruch jest generowany w dni robocze.

Promocja ogólnopolskiego portalu w Google

Wykres przedstawia działania dla portalu o zasięgu ogólnopolskim, gdzie seria kilkudziesięciu poprawek optymalizacyjnych może dać wyniki już w początkowej fazie współpracy. W tym konkretnym przypadku można było zapewnić bardzo szybki wzrost w krótkim czasie ze względu na doskonałą współpracę z klientem.

Kampania firmy działającej w skali lokalnej

Przykład dotyczy działań dla klienta rozpoczynającego przygodę z marketingiem internetowym. W tym przypadku klient posiada nową domenę bez żadnej historii, nie zindeksowaną w Google. Właśnie została uruchomiona nowa strona. Wykres widoczności i odwiedzin na przestrzeni pierwszego miesiąca współpracy powinien wyglądać podobnie do przedstawionego przykładu. Pozycjonowanie stron Google dla nowych tematów jest często najtrudniejsze, zaczynając od podstaw musimy się przygotować na najdłuższy okres oczekiwania na spektakularne efekty, ale już w początkowej fazie współpracy można obserwować stały przyrost widoczności i odwiedzin serwisu.

Kampania dla klienta ze znaną marką

Wykres przedstawia działania prowadzone dla klienta o bardzo rozpoznawalnej marce. W tym przypadku klient trafia do agencji na etapie, gdzie niemal 100% wyszukiwań pochodzi z fraz brandowych - związanych z nazwą firmy lub adresem strony internetowej. W kolejnych krokach, po kolejnych optymalizacjach i poprawkach podstrony z produktami i usługami generuje się coraz większy ruch pochodzący ze słów kluczowych typowo sprzedażowych, czyli produkty oraz usługi.

 

Poradnik i baza wiedzy o innych usługach SEM

Poniżej znajdą Państwo kilka najważniejszych usług z zakresu SEM, które doskonale uzupełniają pozycjonowanie stron www. Kompleksowe działania skupione na marketingu w wyszukiwarkach internetowych zawierają się w pojęciu SEM (Search Engine Marketing).

 
Google Adwords

Rodzaj reklamy, z którym wszyscy spotykamy się na co dzień korzystając z wyszukiwarki Google. Ads (dawniej Google Adwords) to reklamy znajdujące się ponad lub pod wynikami organicznymi. Oznaczone jako reklama. Co ciekawe około połowa użytkowników nie odbiera ich w kategorii reklam, ponieważ wyglądają bardzo podobnie do wyników organicznych. Klienci korzystający z tego rozwiązania płacą w formie PPC (Pay Per Click), czyli za każde kliknięcie. Więcej na temat:

Remarketing

Element zawierający się ramach kampanii Adwords. Polega na wyświetlaniu reklam osobom, które już wcześniej odwiedziły Państwa stronę. Odwiedzenie strony powoduje zapisanie adresu komputera do listy remarketingowej. Lista remarketingowa danej kampanii rozszerza się z każdym nowym unikalnym użytkownikiem na promowanej stronie. Jeżeli użytkownicy zapisani na liście remarketingowe odwiedzą jakiekolwiek strony korzystające z Adsense (sieć reklamowa Google) zobaczą Państwa reklamę. Dzięki temu uzyskujemy więcej powracających użytkowników (returning visitors) na stronie internetowej klienta. Jest to ważnie nie tylko z marketingowego punktu widzenia, ale również pod kątem SEO, ponieważ powracający użytkownicy są jednym z czynników rankingowych. Z tego względu często sugerujemy klientom korzystanie z remarketingu jako wsparcie działań SEO.

Merchant Center - zakupy Google

Kolejna forma reklamy Google. Dedykowana jedynie dla sklepów internetowych z możliwością zamówienia online. Zakupy Google są bardzo skuteczne z kilku względów, z których najważniejsze to możliwość pokazania produktu już na etapie wyszukiwania, pokazanie ceny, nazwy sklepu i nazwy produktu obok zdjęcia. Osoba, która decyduje się na kliknięcie zna już ofertę, dlatego współczynnik konwersji jest na bardzo wysokim poziomie. Ruch generowany przez GMC pochodzi często z fraz longtailowych. Google dobiera słowa kluczowe automatycznie. Na tą chwilę nie ma możliwości manualnego wyboru fraz, na które chcemy wyświetlać produkty.

Copywriting

Czyli pisanie treści na strony internetowe. Tworzenie contentu jest realizowane w ramach pakietu lub jako dodatkowa usługa. W ramach copywritingu tworzone są teksty: opisujących ofertę klienta, informację o firmie klienta, opisów kategorii oraz podkategorii w sklepach internetowych oraz produktów w sklepach online. Pozycjonowanie stron wymaga wsparcia profesjonalnych copywriterów, którzy tworzą treść z myślą o użytkowniku oraz tak, aby budować długi ogon (czyli pozycjonowanie fraz long tail). Ważne, aby treści publikowane w Państwa witrynie były czytelne, przekazywały dużą wartość merytoryczną oraz rzetelnie przedstawiały oferowane produkty lub usługi. Dzięki takiemu podejściu klienci chętniej będą dokonywać zakupów i wracać, aby ponownie skorzystać z oferty.

Content Marketing

Realizacja content marketingu jest realizowana w przypadku kiedy klient decyduje się na najwyższy pakiet z cennika. Polega na pisaniu artykułów tematycznych/branżowych generujących ruch. Dzięki temu można pozyskiwać osoby będące na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Można realizować go na wiele sposobów, na przykład w formie: bloga, poradnika, działu FAQ, itd. Dzięki wartościowym artykułom oraz generowaniu dużego ruchu poprawiamy ogólną ocenę domeny (tzw. quality score) co ma przełożenie na ranking na fraz i zapytań typowo sprzedażowych. W zespole posiadamy copywriterów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dzięki temu dostarczamy treści na najwyższym poziomie.

Co jest potrzebne aby skorzystać z naszych usług?

Punktem wyjściowym jest posiadanie własnej strony internetowej. Własna witryna umożliwia nie tylko promocję w Google, ale również korzystanie z innych elementów SEM oraz marketingu internetowego. Trzeba też pamiętać, że strony www mają wiele różnych funkcji. Pełnią rolę informacyjną, promocyjną oraz wizerunkową. Witryna jest często pierwszym kontaktem klienta z firmą i poza współczynnikiem CTR, to właśnie jakość ma wpływ na współczynnik konwersji. Profesjonalne strony internetowe są łatwiejsze w promocji, ponieważ dostarczają pozytywne sygnały behawioralne Google. Wyszukiwarki monitorują zachowanie użytkowników wewnątrz witryn i na tej podstawie oceniają wartość.

 

Zapraszamy do kontaktu. Bezpłatna i indywidualna oferta pozycjonowania zostanie przygotowana tak szybko jak to możliwe!

 

 

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę Pozycjonowania. Chcemy Cię lepiej poznać i zaproponować najlepsze rozwiązanie.

 

(4.5/5), głosów: 176
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.