+48 888 026 862

Pozycjonowanie Stron Cennik

cennik pozycjonowanie

Przedstawiamy korzystną ofertę Kampanie SEO na pozycjonowanie stron internetowych dla firm. Znajdą Państwo cennik oraz informacje dotyczące metodyki pracy opartej o 12 lat doświadczenia i ponad 500 zrealizowanych. Naszym głównym rynkiem jest Polska oraz kraje anglojęzyczne. Skorzystaj z okazji i zamów bezpłatną wycenę przygotowaną przez specjalistę.

BEZPŁATNA OFERTA W 5 GODZIN - KLIKNIJ

Wysokiej jakości usługi oparte o jasne zasady, brak długoterminowych umów, żadnych ukrytych kosztów, niskie ceny, gwarancja efektywnej promocji firmy w Google i nie tylko.

Płatność za WYNIK ciągle możliwa... Przykładowe pakiety

Pakiet PODSTAWOWY 2018

Pozycjonowanie do 10 podstawowych fraz
Optymalizacja strony internetowej
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(590) już od 490 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2018
Polecany dla małych firm

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Pakiet OPTYMALNY 2018

Około 20 podstawowych fraz
Systematyczna optymalizacja strony www
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(990) już od 890 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2018
Polecany dla średnich firm

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Pakiet ROZSZERZONY 2018

Około 30 podstawowych fraz
Systematyczna optymalizacja strony www
Copywriting
Linkbuilding
Promocja w mapach Google
Long Tail - nielimitowana ilość słów kluczowych
Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
Content Marketing
Elementy marketingu szeptanego

(1290) już od 1190 zł netto/miesięcznie
Cena promocyjna 2018
Polecany dla dużych firm oraz trudnych branż

ZAPYTAJ O OFERTĘ
Co to jest pozycjonowanie stron?
pozycjonowanie stronPozycjonowanie stron jest to usługa, której celem jest pozyskanie ruchu organicznego i osiągnięcie wysokich pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach, przede wszystkim w Google. Proces pozycjonowania składa się wielu elementów wśród których należy wyróżnić optymalizację, link building oraz copywriting.

Brak długoterminowej umowy

Umowa SEO

Gwarantujemy Państwu, że promocja strony internetowej z Kampanie SEO to brak długoterminowej umowy. Współpraca ma być oparta na rentowności prowadzonych przez nas działań. Zapewniamy swoim Partnerom biznesowym zysk i najlepszy cennik, który jest podstawą długoterminowej współpracy.

Takie podejście daje naszym partnerom poczucie bezpieczeństwa i komfortu, a nas motywuje do zapewnienia skuteczności na każdym etapie współpracy. Dzięki wiedzy i determinacji umożliwiamy partnerom biznesowym dotarcie do nowych klientów, co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów i usług.

Systematyczne raporty

Cennik pozycjonowane efekt i abonament

Opieramy strategię i harmonogram prac w oparciu o budżet, który przeznaczają Państwo na SEO (Search Engine Optimization). Przedstawiamy raporty z prowadzonych akcji, w których pokazujemy zarówno prace optymalizacyjne, link building, jak i inne elementy z szerokiego wachlarza możliwych działań.

Nasi specjaliści, na każdym etapie współpracy, gotowi są udzielić wyczerpujących informacji dotyczących strategii, harmonogramu i celu wykonywanych czynności.

Jaka inwestycja jest niezbędna, aby promować stronę?

Inwestycja potrzebna na SEO

Skuteczne pozycjonowanie serwisu wymaga szerokiej wiedzy, mnóstwo pracy i budżetu, który jest niezbędny na działania link buildingowe. Praca nad wartościowymi słowami kluczowymi zaczyna się od kilkuset złotych miesięcznie w formie abonamentowej. Targetując trudne frazy posiadające sporą konkurencję, trzeba liczyć się z nieco większym wydatkiem.

Marketing internetowy w skali lokalnej, ogólnopolskiej i globalnej

Oferujemy pozycjonowanie lokalne, ogólnopolskie i globalne:

  • Podejście lokalne zakłada pracę nad pozycją zarówno w wynikach tradycyjnych jak i w mapach Google, które pojawiają się dla większości fraz zawierających słowa związane z geolokalizacją..
  • Promocja w skali ogólnopolskiej wymaga innej strategii i zazwyczaj szerszej formy link buildingu. W tym segmencie znajdzie się większość sklepów internetowych.
  • Promocja globalna często wymaga większej inwestycji i bardziej zaawansowanych działań. Warto podkreślić, że oferujemy usługi SEM również za granicą, szczególnie w krajach anglojęzycznych.

Nagrody, Wyróżnienia i Certyfikaty

Posiadamy status Certyfikowanego Partnera Google, w tym wszystkie możliwe Certyfikaty Google na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym, a także Certyfikat Google Analytics. Zostaliśmy wyróżnieni w ogólnopolskich konkursach i zestawieniach najlepszych agencji SEO w Polsce. Jesteśmy także laureatem statuetki "Osobowości i Sukcesy 2018".

Swoją pasją zarażamy innych. Edukujemy rynek SEO, udzielamy się na wielu konferencjach, prowadzimy cykliczne webinary. Wierzymy, że przekazując wiedzę innym – podnosimy poziom polskiego rynku SEO.

Google Analytics – czyli analiza Data-driven

Marketing internetowy powinien być oparty o decyzje podejmowane na podstawie zestawów danych. Weryfikujemy efekty działań i korygujemy strategię tak, aby zapewnić maksymalnie efektywne wykorzystanie budżetu. Pozyskujemy odnośniki, które działają, przesyłamy wskazówki optymalizacyjne dla witryny nie tylko na podstawie 12 letniego doświadczenia, ale także na bazie analizy konkurencji.

Cennik "płatność za efekt" i "abonament"

W Kampanie SEO nie stosujemy podejścia korporacyjnego. Ramy współpracy i forma rozliczeń jest zależna od preferencji klienta. Ważne, żeby współpraca opierała się o zdrowe zasady i była korzystna dla obu stron. Wysyłając zapytanie o wycenę – mogą Państwo liczyć na kilka propozycji opartych o płatności za efekt i stałej cenie abonamentowej. Często łączymy obydwie formy dopasowując cennik i warunki współpracy indywidualnie.

Dlaczego warto współpracować z Kampanie SEO - 11 powodów

  1. Szeroki zakres działań obejmujący nie tylko pozycjonowanie, ale również inne elementy SEM i marketingu internetowego, jak reklamę Google Adwords, Content Marketing, obsługę fanpage na facebook, marketing szeptany oraz wiele innych elementów wpływających zarówno na świadomość marki oraz wysokie pozycje w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania.
  2. Ponad 12-sto letnie doświadczenie w realizacji SEO i SEM. Przeprowadziliśmy ponad 500 skutecznych kampanii w internecie. Na bazie doświadczenia osiągamy lepsze i bardziej stabilne efekty w postaci wysokich pozycji, które przekładają się na większą ilość kliknięć, odwiedzin witryny, a także konwersji.
  3. Niestosowanie nieetycznych metod SEO jest gwarancją bezpieczeństwa i wykluczeniu ryzyka nałożenia filtrów Google.
  4. Zespół profesjonalistów, którzy zwyczajnie lubią swoją pracę i są pasjonatami. Osiąganie celów klienta daje nam niesamowitą frajdę i motywację do pracy.
  5. Indywidualny opiekun klienta dba o kontakt i wymianę informacji pomiędzy klientem a całym zespołem. Opiekun jest specjalistą, który aktywnie uczestniczy w działaniach SEO, ponadto jest zawsze na bieżąco w kwestii aktualnych i planowanych zadań.
  6. Cena usługi rest relatywnie niska. Wierzymy, że porównując jakość do kosztów – jest najkorzystniej na rynku. Jesteśmy pewni, że żadna agencja SEO nie jest w stanie nas przebić.
  7. Copywriting i Content Marketing, czyli pisanie tekstów. W razie potrzeby przygotujemy nie tylko wskazówki optymalizacyjne, ale również treści strony internetowej.
  8. Brak długoterminowej umowy bez wielomiesięcznych okresów wypowiedzenia jest standardem dla naszego modelu biznesowego. Utrzymujemy naszych klientów ze względu na wyniki i generowane zyski.
  9. Elastyczne podejście do współpracy czyni naszą ofertę wyjątkową. Nie dopuszczamy możliwości realizacji usługi na masową skalę. Chcemy poznać każdego klienta, znać jego potrzeby i oczekiwania. To pozwala pracować efektywnie i utrzymać świetne relacje.
  10. Cennik na stronie internetowej świadczy o tym, że nie mamy nic do ukrycia. Jesteśmy przekonani, że w określonej cenie nikt nie jest w stanie zaoferować porównywalnej jakości.
  11. Jesteśmy do dyspozycji w całej Polsce. Ponadto posiadamy oddziały lokalne: Warszawa, Kraków, Katowice

Działamy kompleksowo - poniżej pozostałe usługi w ramach marketingu internetowego

  • Linki sponsorowane, Google Ads (dawniej: Adwords) - Obsługujemy kampanie Google Ads w sieci reklamowej, sieci wyszukiwania, a także zakupy Google (czyli: Merchant Center). W ramach Ads realizujemy również remarketing. Działania wykonywane dla stron www firmowych, sklepów online, portali i innego rodzaju serwisów. Zakres usług obejmuje konfigurację, optymalizację oraz obsługę. Dążymy do uzyskania wysokiego współczynnika zwrotu inwestycji (ROI) i generowania zysku dla kontrahenta.
  • Obsługa Fanpage na Fb i w innych Social Media - Obsługujemy profile na Facebooku, Google, Twitter, Instagram, Linkedin czy YouTube. Oferujemy zarówno obsługę, czyli tworzenie postów, informacji, infografik, jak i promocją z wykorzystaniem płatnych kampanii reklamowych targetowanych do określonej grupy docelowej na podstawie wielu czynników demograficznych.
  • Audyty SEO - Audyty witryn internetowych są realizowane standardowo dla każdego nowego klienta. Każdy z nich zawiera analizę do kilkuset czynników. Profesjonalny audyt pomaga w szybszym osiągnięciu efektów.
  • Pisanie tekstów na strony internetowe i Content Marketing - Profesjonalny copywriting jest jednym z podstawowych elementów oferty. Pisanie tekstów jest realizowane przez naszych copywriterów rzetelnie i profesjonalnie. Zajmujemy się również kompleksowym Content Marketingiem, w oparciu o analitykę dużych zestawów danych przygotowujemy strategię działania oraz piszemy artykuły spełniające cele klienta.

Przygotowanie oferty, analiza witryny oraz wstępny audyt

przygotowanie oferty cenowej i audyt

Każde zapytanie, które trafia do naszej agencji jest kierowane do specjalisty w celu przygotowania wstępnego audytu oraz wyceny. Specjaliści weryfikują nie tylko konkurencyjność branży, ale również witrynę potencjalnego klienta i konkurentów.

Analizujemy witrynę pod kątem wielu czynników jak: jakość, szybkość ładowania, nawigacja, nagłówki, struktura menu, meta (title, description, itd.), treści. Sprawdzamy, czy użytkownik nie będzie miał problemów ze znalezieniem oferty, liczby odwiedzin i widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania, ilość potencjalnych kliknięć z Google i i wiele więcej.

Staramy się, aby cały proces nie trwał dłużej niż kilka godzin. Oferty są wysyłane zazwyczaj tego samego lub kolejnego dnia roboczego.

Opinie i referencje

...pracujemy z Kampaniami już od dłuższego czas. Cenimy sobie ich elastyczność i podejście do nas, jako do klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie, na bieżąco ustalamy nasze potrzeby, cele oraz tworzymy plany. Chociaż dzielą nas kilometry, czujemy się, jakbyśmy pracowali biurko w biurko. KampanieSEO to świetny partner biznesowy...
link do pełnej opinii

...Współpracowaliśmy razem. Potem poszli do innych i wrócili do nich ponownie. W tej chwili nie ma lepszej firmy SEO w Polsce....
link do pełnej opinii

...Szukaliśmy przez długi czas firmy, która rzetelnie od początku do końca zajmie się pozycjonowaniem naszej strony. Kampanie SEO spełniły nasze oczekiwania w 100%...
link do pełnej opinii

Więcej opinii

Co wpływa na koszty:

  • HISTORIA DOMENY - Historia domeny jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na cennik pozycjonowania stron. Domeny nowe wymagają zazwyczaj większego nakładu pracy, a efekty są widoczne w nieco dłuższej perspektywie czasowej niż dla domen kilkuletnich. Zdarza się również, że domena wymaga realizacji kampanii naprawczej co zazwyczaj podnosi koszty pozycjonowania.
  • JAKOŚĆ POZYCJONOWANEJ STRONY - Strony intuicyjne, szybkie i atrakcyjne wizualnie często wymagają mniejszych środków na SEO. Dla witryn dostarczających pozytywne czynniki behawioralne dla Google wyniki są widoczne zdecydowanie szybciej. Mowa tutaj o współczynniku odrzuceń, konwersji, średnim czasie spędzonym na stronie, itd.
  • KONKURENCJA - Duża i mocna konkurencja w określonej branży może wydłużyć czas potrzebny na osiągnięcie celu. Jest to naturalny duży czynnik wpływający na koszty. Cena pozycjonowania strony jest uzależniona od jakości działań konkurencji. Aby uzyskać top10, top5 a docelowo top3 i top1 w konkurencyjnych branżach musimy poświęcić więcej czasu niż przy usługach lub produktach niszowych.

Pozycjonowanie Stron – Zakres Usług

Z roku na rok, pozycjonowanie stron ewoluuje i wymaga coraz szerszych umiejętności. Czasy, kiedy działania oscylowały jedynie wokół optymalizacji treści oraz linków minęły bezpowrotnie. Jesteśmy świadomi, że rok 2019 nie będzie pod tym względem wyjątkowy, dlatego na bieżąco rozwijamy zestaw możliwości i narzędzi, aby zapewnić najlepszą skuteczność na rynku.

Realizując pozycjonowanie, można podzielić działania na trzy segmenty, a każdy z segmentów to nieograniczone możliwości. Część procesu pozycjonowania odbywa się poza witryną klienta, aby zapewnić kompleksowy zestaw sygnałów rankingowych, które przełożą się na lepsze wyniki.

Optymalizacja Strony

Na podstawie analizy konkurencji, analityki oraz audytu strony www przygotowujemy optymalizację dotyczącą elementów on-site, czyli: treści, składnia, jakość kodu, obsługa na urządzeniach mobilnych i wiele innych. Optymalizacja uwzględnia nie tylko aktualny stan i dane zawarte w Google Search Console czy Google Analytics, ale przede wszystkim cele klienta.

Na bazie doświadczenia pomagamy napisać treści, które pomogą przedstawić Państwa ofertę i przełożą się na wzrost współczynników konwersji.

Link Building

Realizując linkbuilding działamy etycznie. Unikamy elementów, które mogłyby wpływać negatywnie na bezpieczeństwo domeny. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest Państwa domena dlatego stosujemy sprawdzone rozwiązania.

Na bazie 12-sto letniego doświadczenia stworzyliśmy strategię link buildingu polegającą na wykorzystaniu aktualnych zasobów oraz pozyskiwaniu nowych. Działania linkbuildingowe (podobnie jak optymalizacyjne) są realizowane cyklicznie, aby zapewnić efekt i stały wzrost widoczości w Google.

SXO i pozostałe działania

Przywiązujemy dużą uwagę do doświadczeń użytkownika odwiedzającego witrynę partnera. Treści są tworzone i prezentowane w taki sposób, aby wzbudzić zaufanie oraz udzielić wartościowych, wyczerpujących i konkretnych informacji.

Autorytet domeny czy marki to również praca poza stroną, dlatego w szerokim wachlarzu działań znajdują się elementy marketingu szeptanego, pozyskiwania wiarygodnych opinii i wiele innych. Wszystkie działania są zdeterminowane na spełnienie celów oraz oczekiwań klienta.

Pozycjonowanie stron poradnik klienta – Często zadawane pytania na temat usług SEO

Na czym polega pozycjonowanie stron w internecie?

Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie stron polega na wykonywaniu zadań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w Google oraz uzyskanie dużego ruchu organicznego. Docelowo, w większości przypadków ma to prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Optymalizacja stron, czynniki on-page (jakości strony, treści), off-page (linkowanie, promocja marki), czynniki behawioralne (doświadczenia użytkowników) oraz sygnały zewnętrzne (spoza strony) w oparciu o systematyczną analitykę.

Po jakim czasie pojawią się efekty i jak sprawdzić wyniki pozycjonowania?

Efekty pracy pojawiają się zazwyczaj już po kilkunastu dniach od wdrożenia pierwszej optymalizacji. Osiągnięcie najwyższych pozycji (top 10) jest jednak dłuższym procesem i jest uwarunkowane dodatkowymi zmiennymi jak: jakość i liczba firm konkurencyjnych, lokalnej lub ogólnopolskiej skali działań, sprawnego procesu komunikacji, decyzyjności klienta.

Wyniki pozycjonowania można sprawdzić na wiele sposobów. Najbardziej oczywiste to wzrost aktywności potencjalnych klientów (zapytania, telefony, zakupy produktów). Udostępniamy dostęp do niezależnego monitoringu pozycji wybranych fraz, aby można było weryfikować postęp z dnia na dzień. Ponadto zachęcamy do weryfikacji Google Analytics oraz Google Search Console, gdzie obserwujemy jak pozycjonowanie przekłada sie na widoczność i ruch organiczny.

Czy wysyłacie raporty z działań?

Oczywiście. Nie mamy nic do ukrycia. Każda złotówka płacona przez klienta jest przeznaczana na określone zadania. Przedstawiamy raporty z realizacji działań, wyniki, a także zakładany plan na kolejny przedział czasowy.

Ile się płaci za usługi SEO?

Cena jest uzależniona od wielu czynników. Najważniejszy to ilość czasu, która jest niezbędna do osiągnięcia KPI (celu klienta). Przygotowując ofertę analizujemy mnóstwo danych i oceniamy ile czasu należy przeznaczyć, aby osiągnięcie celu było możliwe. Ceny zaczynają się od kilkuset złotych miesięcznie (pozycjonowanie lokalne).

Ile trwa współpraca z agencją SEO?

Jest to proces stały, który można rozpocząć, wstrzymać lub wznowić w zależności od preferencji. Zadaniem każdej agencji SEO jest zapewnienie skuteczności i rentowności, aby to klient był największym beneficjentem współpracy.

Co daje pozycjonowanie i dlaczego jest tak ważne?

Skuteczne działania przekładają się na dużą widoczność w Google. Wysokie pozycje na konkurencyjne słowa kluczowe oznaczają więcej kliknięć i odwiedzin Państwa strony www. Duży ruch można zmonetyzować poprzez sprzedaż produktów, usług lub na wiele innych sposobów.

Pozycjonowanie stron internetowych jest istotne dla każdej firmy, której zależy na dotarciu do klienta poprzez wyszukiwarki internetowe. Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z Google wyszukując słowa kluczowe związane niemal z każdą branżą, szukając produktów, usług, informacji. Państwa klienci również korzystają z Google lub innych wyszukiwarek internetowych, a brak firmy w wynikach wyszukiwania uniemożliwia dotarcie odbiorcy, który znajduje witryny konkurencyjne.

Co nas wyróżnia: cennik, jakość, certyfikaty...?

Tym, że jesteśmy bardzo skuteczni, osiągamy cele klientów, podchodzimy do swojej pracy bardzo poważnie i rzetelnie. Posiadamy ponad 12 lat doświadczenia, cały ten okres utrzymujemy naszych klientów (i siebie) na wysokich pozycjach w Google i nieustannie dążymy do generowania jak najwyższych wzrostów dla naszych partnerów biznesowych.

Staramy się poznać naszych klientów, ich ofertę oraz podejście do prowadzenia biznesu. Na bazie wytycznych klienta budujemy przekaz reklamowy zgodny z polityką jego firmy. Zależy nam nie tylko na najwyższych pozycjach, ale na podniesieniu sprzedaży.

Pozycjonowanie stron samemu - czy warto?

Pozycjonowanie stron samemu ma sens w niektórych przypadkach. Zdajemy sobie sprawę, że w nowych firmach często pojawia sie problem niskiego budżetu na marketing online, dlatego jeżeli mamy wystarczająco dużo czasu, warto go poświęcić na realizację choćby drobnych elementów SEO, przygotowanie odpowiednich treści na stronę, itd. jeżeli mamy podstawową wiedzę na temat kodowania stron, programowania, optymalizacji - na pewno będzie jeszcze łatwiej. W większości przypadków realizacja SEO lub SEM samodzielnie nie jest jednak optymalna, ponieważ lepiej poświęcić ten czas na rozwój własnej oferty, jakości usług i rozwijanie biznesu.

Portfolio pozycjonowanie stron w Google - Przykłady kampanii

Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych projektów z informacją kiedy rozpoczęło się pozycjonowanie stron i jak nasza praca przełożyła się na ruch organiczny z Google.

pozycjonowanie portfolio

Pozycjonowanie w Google dla klienta B2B

Wykres przedstawia początkowy etap działań dla klienta. Na przestrzeni kilkudziesięciu dni można zaobserwować systematyczny wzrost widoczności i ruchu z Google. Wykres typowy dla firmy działającej w sektorze B2B, gdzie największy ruch jest generowany w dni robocze.

SEO dla projektu ogólnopolskiego

Pozycjonowanie ogólnopolskiego portalu w Google

Wykres przedstawia działania dla portalu o zasięgu ogólnopolskim, gdzie seria kilkudziesięciu poprawek optymalizacyjnych może dać wyniki już w początkowej fazie współpracy. W tym konkretnym przypadku można było zapewnić bardzo szybki wzrost w krótkim czasie ze względu na doskonałą współpracę z klientem.

promocja dla klienta lokalnego

Kampania firmy działającej w skali lokalnej

Przykład dotyczy działań dla klienta rozpoczynającego przygodę z marketingiem internetowym. W tym przypadku klient posiada nową domenę bez żadnej historii, nie zaindeksowaną w Google. Właśnie została uruchomiona nowa strona. Wykres widoczności i ruchu na przestrzeni pierwszego miesiąca współpracy powinien wyglądać podobnie do przedstawionego przykładu. Pozycjonowanie stron Google dla nowych tematów jest często najtrudniejsze, zaczynając od podstaw musimy się przygotować na czekanie na najdłuższy okres oczekiwania na spektakularne efekty, ale już w początkowej fazie współpracy można obserwować stały przyrost ruchu.

marketing internetowy big brand

Kampania dla klienta ze znaną marką

Wykres przedstawia działania prowadzone dla klienta o bardzo rozpoznawalnej marce. W tym przypadku klient trafia do nas na etapie, gdzie niemal 100% wyszukiwań pochodzi z fraz brandowych - związanych z nazwą firmy lub adresem strony internetowej. W kolejnych krokach, po kolejnych optymalizacjach poprawiamy podstrony z produktami i usługami generując coraz większy ruch pochodzący ze słów kluczowych typowo sprzedażowych, czyli produkty oraz usługi.

Poradnik i baza wiedzy o innych usługach SEM

Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych usług z zakresu SEM, które doskonale uzupełniają pozycjonowanie stron www. Kompleksowe działania skupione na marketingu w wyszukiwarkach internetowych zawierają się w pojęciu SEM (Search Engine Marketing).

Google Adwords

Rodzaj reklamy, z którym wszyscy spotykamy się na co dzień korzystając z wyszukiwarki Google. Ads (dawniej Google Adwords) to reklamy znajdujące się ponad lub pod wynikami organicznymi. Oznaczone jako reklama. Co ciekawe około połowa użytkowników nie odbiera ich w kategorii reklam, ponieważ wyglądają bardzo podobnie do wyników organicznych. Klienci korzystający z tego rozwiązania płacą w formie PPC (Pay Per Click), czyli za każde kliknięcie. Koszt kliknięcia zależny jest od wielu czynników. Więcej na temat:

Remarketing

Element zawierający się ramach kampanii Adwords. Polega na wyświetlaniu reklam osobom, które już wcześniej odwiedziły Państwa stronę. Odwiedzenie strony powoduje zapisanie adresu komputera do listy remarketingowej. Lista remarketingowa danej kampanii rozszerza się z każdym nowym unikalnym użytkownikiem na promowanej stronie. Jeżeli użytkownicy zapisani na liście remarketingowe odwiedzą jakiekolwiek strony korzystające z Adsense (sieć reklamowa Google) zobaczą Państwa reklamę. Dzięki temu pozyskujemy więcej powracających użytkowników (returning visitors) na stronie internetowej klienta. Jest to ważnie nie tylko z marketingowego punktu widzenia, ale również pod kątem SEO, ponieważ powracający użytkownicy są jednym z czynników rankingowych. Z tego względu często sugerujemy klientom korzystanie z remarketingu jako wsparcie działań SEO.

Merchant Center - zakupy Google

Kolejna forma reklamy Google. Dedykowana jedynie dla sklepów internetowych z możliwością zamówienia online. Zakupy Google są bardzo skuteczne z kilku względów, z których najważniejsze to możliwość pokazania produktu już na etapie wyszukiwania, pokazanie ceny, nazwy sklepu i nazwy produktu obok zdjęcia. Osoba, która decyduje się na kliknięcie zna już ofertę, dlatego współczynnik konwersji jest na bardzo wysokim poziomie. Ruch generowany przez GMC pochodzi często z fraz longtailowych. Google dobiera słowa kluczowe automatycznie. Na tą chwilę nie ma możliwości manualnego wyboru fraz, na które chcemy wyświetlać produkty.

Copywriting

Czyli pisanie treści na strony internetowe. Tworzenie contentu jest realizowane w ramach działań SEO lub jako dodatkowa usługa. W ramach copywritingu rozumiemy tworzenie tekstów: opisujących ofertę klienta, informację o firmie klienta, opisów kategorii oraz podkategorii w sklepach internetowych oraz produktów w sklepach online. Pozycjonowanie stron wymaga wsparcia profesjonalnych copywriterów, którzy tworzą treść z myślą o użytkowniku. Ważne, aby treści publikowane w Państwa witrynie były czytelne, przekazywały dużą wartość merytoryczną oraz rzetelnie przedstawiały oferowane produkty lub usługi. Dzięki takiemu podejściu klienci chętniej będą dokonywać zakupów i wracać w celu ponownego skorzystania z oferty.

Content Marketing

Realizacja content marketingu jest realizowana w przypadku kiedy klient decyduje sią na najwyższy pakiet z cennika SEO. Polega na pisaniu artykułów tematycznych/branżowych generujących ruch. Dzięki temu możemy pozyskiwać osoby będące na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Content marketing można realizować na wiele sposobów, na przykład w formie: bloga, poradnika, działu FAQ, itd. Dzięki wartościowym artykułom oraz generowaniu dużego ruchu poprawiamy ogólną ocenę domeny (tzw. quality score) co ma przełożenie na ranking na frazy typowo sprzedażowe. W naszym zespole posiadamy kilku copywriterów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dzięki temu dostarczane przez nas usługi to najwyższy posiom w przystępnej cenie.

Co jest potrzebne aby skorzystać z naszych usług?

Punktem wyjściowym jest posiadanie własnej strony internetowej. Własna witryna umożliwia nie tylko promocję w Google, ale również korzystanie z innych elementów SEM oraz marketingu internetowego. Trzeba też pamiętać, że strony www mają wiele innych funkcji. Pełnią rolę informacyjną, promocyjną oraz wizerunkową. Witryna jest często pierwszym kontaktem klienta z firmą i w wielu przypadkach jakość ma wpływ na współczynnik konwersji. Profesjonalne strony internetowe są łatwiejsze w promocji, ponieważ dostarczają pozytywne sygnały behawioralne Google. Wyszukiwarki monitorują zachowanie użytkowników wewnątrz witryn i na tej podstawie oceniają wartość.

Jeżeli są Państwo zainteresowani skuteczną promocją - Zapraszamy do kontaktu!
Przygotujemy ofertę w ciągu kilku godzin.

Ocena strony:
(4.4/5), głosów: 149

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz