Ile godzin pracy jest w poszczególnych pakietach pozycjonowania strony?
Zazwyczaj oferujemy klientom 3 przykładowe pakiety zawierające różną ilość godzin pracy w ramach dedykowanego zakresu działań. Ilość roboczogodzin zależy wysokości abonamentu. Zazwyczaj koszt roboczogodziny waha się w granicach 50-80 zł w zależności od rodzaju podejmowanych działań. Przykładowo przy abonamencie rzędu 1000 zł netto można przyjąć około 15-20 godzin pracy nad projektem miesięcznie.
Inną kwestią jest ilość roboczogodzin potrzebnych na osiągnięcie celu klienta. Ta jest szacowana na etapie przygotowania dedykowanej oferty. Wyższy abonament oznacza więcej czasu jaki możemy przeznaczyć na temat, a także szybsze efekty pozycjonowania danej strony internetowej. Cennik pozycjonowania i przykładowe pakiety cenowe są widoczne u góry strony. Cena jednej roboczogodziny zależy od rodzaju czynności, przydzielonego specjalisty oraz wysokości abonamentu.
Certyfikaty i gwarancja
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, co świadczy o naszej wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Posiadamy również certyfikaty Google Analytics oraz każdy możliwy certyfikat na poziomie podstawowym i zaawansowanym z obsługi kampanii PPC. Gwarancja dotyczy rzetelności realizowanych usług, natomiast ciężko zagwarantować osiągnięcie określonego wyniku dla konkretnego słowa kluczowego. Gwarancja wyniku jest o tyle problematyczna, że jest wiele czynników niezależnych od agencji SEO, wśród nich działania klienta oraz osób trzecich. Nie można zapominać o fakcie, że konkurencja również inwestuje w pozycjonowanie stron internetowych. Współpracując z nami maksymalizują Państwo szanse odniesienia sukcesu i minimalizują ryzyko.
Pozytywne opinie klientów oddają jakość oferowanych przez nas usług. Cieszymy się, że pomagamy i towarzyszymy Państwu w drodze do osiągnięcia celów i sukcesu. Możemy pochwalić się sukcesami niemal w każdej branży. Promujemy i pozycjonujemy strony internetowe małych, średnich i dużych firm. Dbamy przy tym, aby cennik pozycjonowania był najkorzystniejszy w branży. Zależy nam, aby współczynnik ROI, czyli zwrot z Państwa inwestycji był możliwie najwyższy. Agencja reklamowa Kampanie SEO gwarantuje profesjonalną współpracę oraz stosunek pozycjonowanie/cena najkorzystniejszy w branży.
Od ilu lat realizujemy pozycjonowanie stron?
Agencja interaktywna Kampanie SEO oferuje profesjonalne usługi SEO, w tym pozycjonowanie stron od ponad 10 lat. Możemy pochwalić się młodym, ale już doświadczonym zespołem, który jest ambitny i skupiony na osiąganiu celów klienta. Nasz zespół to doskonałe połączenie specjalistów od UX, optymalizacji, linkbuildingu, content marketingu oraz copywritingu. Możemy pochwalić się doskonałymi relacjami zarówno w biurze jak i poza godzinami pracy. Dzięki temu łatwiej pokonywać wszelkie przeszkody i osiągać najwyższe pozycje w Google.
Stale testujemy i analizujemy czynniki rankingowe Google badając wagę poszczególnych elementów w obrębie własnych środowisk testowych. Dzięki temu możemy skuteczne przenosić najważniejsze elementy na działania dla naszych klientów. 10 lat doświadczenia w pozycjonowaniu, certyfikaty i pełen profesjonalizm czynią z nas wiarygodnego partnera do współpracy, który pomoże osiągnąć Państwu najwyższe cele w kontekście marketingu internetowego.
Czy raportujemy działania SEM w ramach współpracy?
Raportowanie działań jest oczywiście możliwe na życzenie klienta. W wyższych pakietach cenowych (zazwyczaj w pakiecie rozszerzonym z cennika) raporty są realizowane w standardzie. Przy najniższych abonamentach, gdzie nie możemy poświęcić na określony projekt zbyt dużo roboczogodzin, staramy się wykorzystać czas maksymalnie efektywnie realizując w 100% tylko i wyłącznie działania SEO. Raportowanie w takich przypadkach byłoby nieoptymalne. Przy pakietach cenowych powyżej 2 tys zł netto miesięcznie raportowanie działań jest realizowane systematycznie, co miesiąc. Raport z wykonanych zadań jest wysyłany wraz z fakturą.
Czy w ramach pozycjonowania mam dostęp do monitoringu pozycji?
Niezależnie od pakietu otrzymują Państwo stały dostęp do monitoringu pozycji. Korzystamy z zewnętrznego oprogramowania, aby dostarczone wyniki były jak najbardziej obiektywne. Każdy klienta otrzymuje od nas unikalny login i hasło, które umożliwiają logowanie się do panelu administracyjnego oraz sprawdzenie aktualnych pozycji strony, rankingu na poszczególne słowa kluczowe, a także historii z możliwością sprawdzenia do kilku miesięcy wstecz. Panel klienta jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. 2-3 kliknięcia umożliwiają sprawdzenie pozycji o dowolnej porze, codziennie, bez żadnych ograniczeń.
Lista promowanych słów kluczowych jest ustalana na początku współpracy z każdym klientem. Podpowiadamy w zakresie wyboru optymalnych fraz, aby uzyskać jak najlepsze efekty dla klienta. Warto dodać, że monitoring bada ranking wyszukiwarki Google, nie monitorujemy Bing i innych, ponieważ posiadają zbyt mały udział w rynku, aby wysokie pozycje były dla klienta wartościowe.
W ramach pakietów monitorujemy różną ilość fraz. Dla pakietu podstawowego jest to kilkanaście słów kluczowych, dla pakietu optymalnego do kilkudziesięciu, natomiast dla pakietu rozszerzonego około 50-60 słów. Należy zaznaczyć, że nie są to wszystkie frazy, nad którymi pracujemy, ale wybrane, reprezentujące określone segmenty tematyczne. Ranking jest w ich przypadku o tyle ważny, że reprezentuje zachowanie większej grupy słów. Zazwyczaj rosnąca pozycja trudnej frazy odzwierciedla zachowanie kilkudziesięciu longtailowych odmian składających się z 3,4 lub więcej słów.
Dostęp do monitoringu jest przekazywany na początku współpracy, kiedy rozpoczynamy działania nad stroną. Ma to na celu sprawdzenie punktu wyjścia i aktualnej pozycji, z której zaczynamy. Dzięki temu klient może porównać jak kolejne działania przekładają się na wzrost ruchu oraz pozycji.
Słowa kluczowe, czyli jakie frazy wybrać?
Wybór słów kluczowych to tylko pozornie łatwe zadanie. Wymaga jednak sporo czasu oraz znajomości kilku narzędzi. Poza Planerem Słów Kluczowych wykorzystujemy Semstorm oraz Google Search Console. Często przy wyborze optymalnych fraz podpieramy się kampanią Adwords, która daje pogląd odnośnie zachowania użytkowników wyszukujących określone zwroty. Na ogół należy wybierać frazy często wyszukiwanie, a zarazem możliwie najbardziej dopasowane do Państwa oferty. Słowa kluczowe powiązane z oferowanym produktem lub usługą konwertują częściej. Im bardziej ogólne frazy, tym niższy współczynnik konwersji.
Frazy ogólne charakteryzują się niższym współczynnikiem CTR (wartość procentowa = kliknięcia / wyświetlenia w wynikach wyszukiwania Google) oraz niższym współczynnikiem konwersji (wartość procentowa = ilość telefonów i zapytań / ilość wejść na stronę). Frazy longtailowe, czyli bardziej precyzyjne, są na ogół skuteczniejsze, ponieważ osoby wyszukujące bardziej precyzyjnych zwrotów są bardziej zdecydowane na zakup - wiedzą, czego chcą. Tego typu frazy są jednak rzadziej wyszukiwane. Warto znaleźć złoty środek i połączyć pozycjonowanie fraz ogólnych i bardziej precyzyjnych.
Z jakich narzędzi korzystamy?
Profesjonalne pozycjonowanie wymaga wykorzystania wielu narzędzi wspomagających proces pozycjonowania strony internetowej. Należy zaznaczyć, że narzędzia nie zastępują pracy ludzi, ale oszczędzają czas. Dzięki temu nasz czas jest wykorzystany bardziej efektywnie. Przykłady narzędzi, z których korzystamy to: Planer słów kluczowych w obrębie konta Google Adwords, Google Speed Insights, Mobile Friendly Test, Majestic, MOZ, Semstorm, Ahrefs... oraz wiele innych. W sumie wykorzystujemy około 30. Dodatkowo korzystamy z własnych wewnętrznych rozwiązań. Narzędzia umożliwiają:
- analizę jakości stron internetowych konkurencji
- analizę słów kluczowych, na które pozycjonują się liderzy w branży
- sprawdzenie najbardziej wartościowych linków konkurencji
- analizę semantyczą treści oraz innych sygnałów rankingowych
- sprawdzenie jakie czynniki rankingowe są najważniejsze w obrębie danej branży
- sprawdzenie poprawności indeksowania strony internetowej
- analizę poprawności kodu strony
- i wiele innych.
Ręczna analiza wielu elementów często byłaby bardzo czasochłonna. Programy pozwalają na oszczędzenie czasu specjalisty i ukierunkowanie działań na czynniki, które są dla danej strony kluczowe. Zdajemy sobie sprawę, że czas jest jednym z najważniejszych elementów dla Państwa, dlatego wykorzystujemy go maksymalnie efektywnie. Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasza jakość jest na najwyższym poziomie.
Przykłady promowanych stron
Powyżej przedstawiliśmy kilka przykładów pozycjonowanych stron. Chcemy pokazać jak działania przekładają się na ranking stron www. Proszę zwrócić uwagę, że wybraliśmy projekty, dla których rozpoczęliśmy pracę na różnych etapach. Prezentujemy zarówno nowe strony jak i domeny z historią. Wykresy przedstawiają ruch organiczny generowany z Google.
Czy wdrożenie optymalizacji jest dodatkowo płatne?
W większości przypadków, poza przygotowaniem optymalizacji, zajmujemy się również wdrożeniem wytycznych naszych specjalistów. Na ogół nie jest to dodatkowo płatne. Zdarzają się jednak przypadki, kiedy aktualny kod strony lub zastosowane rozwiązanie nie pozwalają na bezproblemową modyfikacje. W takich przypadkach proponujemy kompleksową przebudowę kodu, która może być dodatkowo płatna w przypadkach gdy nie zmieścimy się w czasie zarezerwowanym dla danego projektu. Wszelkie rozwiązania są konsultowane z klientem, a dodatkowe usługi świadczymy w najniższych możliwych cenach.
Przy każdym projekcie to klient decyduje po czyjej stronie jest wdrożenie optymalizacji. Może być realizowane zarówno przez nas, przez klienta, jak i przez webmasterów obsługujących firmę klienta. W przypadku, kiedy wdrożenie leży po stronie klienta służymy pomocą na każdym etapie wdrożenia. Posiadamy elastyczne podejście do współpracy, dopasowujemy się do oczekiwań klienta.
Jakie dane są niezbędne do wdrożenia optymalizacji strony?
Aby wdrożyć korekty optymalizację potrzebujemy na ogół: dostępu do panelu administracyjnego strony (systemu CMS) oraz dostępu do serwera ftp (aby móc dokonać ewentualnych korekt w plikach). W niektórych przypadkach niezbędny jest dostęp do bazy danych lub panelu administracyjnego serwera, co umożliwia na przykład wdrożenie certyfikatu ssl (https://) odpowiadającego za szyfrowanie danych przesyłanych pomiędzy stroną internetową a użytkownikiem. Ponadto niezbędne będzie przekazanie uprawnień administracyjnych do Google Search Console oraz Google Analytics.
W niektórych przypadkach, kiedy przekazanie powyższych danych jest niemożliwe współpracujemy z administratorem strony www lub firmą obsługującą witrynę, aby dopilnować proces wdrożenia optymalizacji i upewnić się, że wszystko jest skonfigurowane jak należy. Optymalizacja ma na celu korektę strony w taki sposób, aby zadbać o możliwie jak najwięcej czynników rankingowych.
Czy realizujemy również tworzenie stron i sklepów internetowych?
Tak, uzupełniliśmy nasze usługi o tworzenie stron www. Współpracujemy przy tym z najlepszymi grafikami i programistami w Polsce. Oferujemy realizacje stron i sklepów online na najwyższym poziomie. Celem jest dostarczenie klientowi produktu, który będzie intuicyjny, łatwy w obsłudze, bezpieczny i przyjazny pod kątem pozycjonowania. Przywiązujemy dużą uwagę do praktycznych aspektów, w tym również możliwości korzystania z wszystkich dostępnych rozwiązań marketingowych Google i nie tylko. Strony www są wyposażone w autorski CMS, który daje gwarancję bezpieczeństwa i możliwość zarządzania treścią strony w dowolnym czasie.