Co to jest CPV?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania stron internetowych, kampanii Google Ads, a także prowadzenia fanpage w Social Media.

CPV - Cost Per View - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych AdWords dedykowanych na platformę YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądnięto minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych.

CPV - Cost Per View - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych AdWords dedykowanych na platformę YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądnięto minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych.

Kampanie YouTube są elementem AdWords. Jest to kampania w sieci reklamowej w tzw. systemie In-Stream. Oznacza, że reklamy są emitowane przed lub w trakcie filmów oglądanych przez użytkowników na portalu YouTube. CPV jest kosztem pojedynczego oglądnięcia reklamy.

YouTube jest jednym z popularniejszych elementów marketingu internetowego, posiada około 10 mln odbiorców w Polsce, dlatego jest bardzo efektywnym narzędziem jeżeli chodzi o promocję marki oraz produktów firmy.

(5/5), głosów: 2
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.