+48 888 026 862

Co to jest CPV?

CPV - Cost Per View - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych AdWords dedykowanych na platformę YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądnięto minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych.

Kampanie YouTube są elementem AdWords. Jest to kampania w sieci reklamowej w tzw. systemie In-Stream. Oznacza, że reklamy są emitowane przed lub w trakcie filmów oglądanych przez użytkowników na portalu YouTube. CPV jest kosztem pojedynczego oglądnięcia reklamy.

YouTube jest jednym z popularniejszych elementów marketingu internetowego, posiada około 10 mln odbiorców w Polsce, dlatego jest bardzo efektywnym narzędziem jeżeli chodzi o promocję marki oraz produktów firmy.

 
Ocena strony:
(5/5), głosów: 2

Bezpłatna wycena?

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania lub kompleksowego marketingu internetowego
lista
fraz