FAQ - czyli często zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania stron internetowych, kampanii Google Ads, a także prowadzenia fanpage w Social Media.

Pozycjonowanie stron internetowych

Jak sprawdzić czy strona jest w Google?

Jeżeli polecenie wpisane w wyszukiwarce zwraca wynik w postaci strony głównej i podstron, które posiada Państwa strona internetowa to znaczy, że jest ona indeksowana, czyli skrypty Google "wiedzą" o jej istnieniu. Konsekwencją jest branie strony pod uwagę przy układaniu rankingu wyszukiwania dla poszczególnych słów kluczowych. Czytaj dalej

Co to jest współczynnik odrzuceń?

Jest procentową wartością pokazującą jaki procent wizyt na stronie kończy się odrzuceniem, czyli wyjściem ze strony. Odrzucenia są odbierane jako zjawisko negatywne, tymczasem nie zawsze należy odbierać je w złych kategoriach. Czytaj dalej

Kampanie AdWords

Co to jest CPV?

CPV - Cost Per View - jest kosztem naliczanym za oglądnięcie filmu reklamowego dla kampanii reklamowych AdWords dedykowanych na platformę YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy reklama jest oglądnięta do końca lub kiedy oglądnięto minimum 30 sekund dla dłuższych filmów reklamowych. Czytaj dalej

Co to jest Rozszerzenie Lokalizacji?

Jest to bardzo efektywnym modułem dostępnym w ramach reklamy Google AdWords - linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Rozszerzenie lokalizacji umożliwia reklamodawcy pokazanie adresu przy reklamie swojej firmy. Adres wyświetlany jest razem z oryginalną treścią reklamy. Czytaj dalej

(4.7/5), głosów: 11
Ocena strony:
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. Więcej.